Een half uurtje geleden heb ik de 'kleintjes' eens allemaal uit het nest gehaald. Er is steeds minder dons te zien, de rode veertjes op de rug komen ook al door, ... het gaat super
X
-
Geweldig zeg! Ik wou nog even zeggen dat wij er toch geen ara maracana bij nemen, Fleur heeft geen enkele interesse voor haar soortgenoten zijn we achter gekomen.
Prachtige foto weer, wat een rijkdom zo'n mooi gezond nest!Nikki
Fleur
Zazu & Zoë (forpusjes)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door arasevera Bekijk BerichtenWat een schatjes
Ze groeien ook inderdaad erg hard. Anderhalve maand geleden waren ze nog niet geboren en nu zijn het al echte papegaaien. Ze moeten enkel nog wat sterker worden, de veren moeten nog wat groeien en dan vliegen ze rond.
@joseetje : ok, geen probleem
@Esther en andere geinteresseerden : misschien weet je het al maar op mijn website staan nog meer foto's. Eigenlijk van elke dag al sinds ze geboren zijn met uitzondering van afgelopen zaterdag.
Comment
-
Hallo Ann,
je 1e posting van 30-05-2012 eitjes en nu dikke 2 maanden later prachtige marcana's wat gaat dat toch snel!
Ze zien er geweldig goed uit, je zult wel trots zijn op papa en mama en hun kroost.
Groetjes JuliaBrave meisjes komen in de hemel, brutale overal.>>
Comment
-
Ja, ik ben inderdaad trots op mijn vogelkes
Gisterenavond zaten er al 2 uit de nestkast en vandaag is 1 daarvan al buiten geraakt. Op de foto eerst pa, dan de kleine, en rechts ma.
Wat ik me wel afvraag ... ik lees op verschillende websites dat maracana's op een leeftijd van 11 à 12 weken uitvliegen. Deze zijn pas 8 weken. Staat het verkeerd op die website of zijn de mijne extra vlug ?
Comment
Comment