Eco is weer moeder, maar van de vier eieren is maar 1 uitgekomen.
Waar ik erg blij mee ben, maar vraag me af of ik het fout doe, of is het kruisen het probleem.
Baby (Zazou) eet al zelfstandig maar s'avonds krijg hij nog wat exact pap voor extra kracht.
Hij wil de hele huis verkennen en maak een zoojtje van, hij scheid de hele dag door. ( graag advies). Maar ik kan het huis niet meer bedenken zonder hem.
Op Curacao heeft de plaatselijke dierentuin jaren geprobeert om harlekijnen te kweken zonder goede resultad.
Ik heb begrepen dat dit in de vs wel is gelukt.
Men adviseer me voor de toekomst geen harlekijn met harlekijn te kweken.
Het schijn makkelijker te zijn om harlekijn te kweken met bg of met rgr.
Ik vraag me af, is het beter om het paar eco en barney uit elkaar te halen en beide een paar van hun zelfde ras te zoeken.
Is dit niet zoeken naar meer problemen of een oplossing.
Mvg,
Hamed.
Waar ik erg blij mee ben, maar vraag me af of ik het fout doe, of is het kruisen het probleem.
Baby (Zazou) eet al zelfstandig maar s'avonds krijg hij nog wat exact pap voor extra kracht.
Hij wil de hele huis verkennen en maak een zoojtje van, hij scheid de hele dag door. ( graag advies). Maar ik kan het huis niet meer bedenken zonder hem.
Op Curacao heeft de plaatselijke dierentuin jaren geprobeert om harlekijnen te kweken zonder goede resultad.
Ik heb begrepen dat dit in de vs wel is gelukt.
Men adviseer me voor de toekomst geen harlekijn met harlekijn te kweken.
Het schijn makkelijker te zijn om harlekijn te kweken met bg of met rgr.
Ik vraag me af, is het beter om het paar eco en barney uit elkaar te halen en beide een paar van hun zelfde ras te zoeken.
Is dit niet zoeken naar meer problemen of een oplossing.
Mvg,
Hamed.
Comment