Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nachthok verwarmen ??

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Nachthok verwarmen ??

Hallo,

Vanaf wanneer kun je het beste je nachthok weer gaan verwarmen?

Mijn ara's zitten wel het gehele jaar door buiten dus ze zijn wel wat gewend!

Hoe doen jullie dat?

MVg Robbert

Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar ken wel een kweker die de ara´s alleen buiten heeft, dus is bijverwarmen dan nodig ?
    Chester en Samba
    Yoda en Navy

Comment

jha dat is een beetje de vraag, vorig jaar kwamen ze uit de huiskamer dus waren nog niks gewend.

Ik wil natuurlijk niet dat mijn ara's 's morgens aan hun stok gevroren zitten.
      Ik wil het nachthok ook alleen vorst vrij houden maar is dit percee nodig?

Comment

vorst vrijhouden denk ik wel dat dit van belang is .
        Maar eigenlijk weet ik er ook niet zo veel van , de onze zitten binnen .
        Stel deze vraag aan francapapegaaien , die weet er zeker een antwoord op .
        groetjes
        tel wat je hebt , niet wat je mist .

Luna , Zazou Yara Charlie

en Christel

Comment

Vorstvrij houden is zeker een must. Verder ook zien dat er geen tocht is in het buitenhok. (Tocht is denk ik gevaarlijker dan vorst)

Onze dierenarts zijn ara's zitten heel het jaar buiten, hij maakte zich daar ook geen zorgen over.
          Zolang ze gewoon zijn aan buiten zitten is er ook geen probleem.

Een ara die gewend is van binnen te zitten gaat echt niet blij zijn plots in de kou te vertoeven. Ik ben met Vasco gaan wandelen toen het 10°C was en hij keek me aan met ogen van "Wat ben je me nu in hemelsnaam aan het aandoen?"

Zat die groenvleugel van Dieca ook niet permanent buiten?
          http://www.youtube.com/watch?v=bar3BVJKUiQ
          Papegaaienpsychologie:
          Als het van mij is, is het van mij. Als het van jou is, is het van mij. Als jij het vasthebt, is het van mij. Als jij er naar kijkt, of er aan denkt, van zodra ik weet wat het is, is het van mij...
          http://sites.google.com/a/bottu-jans.com/www/ara-informatie/lectuur/artikels/knippen-of-niet

Comment

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

Working...
          X