Het systeem dat onze emails verstuurd werkt momenteel niet. Dit zorgt ervoor dat het nu helaas niet mogelijk is om zelf een account aan te maken. Verstuur een mailtje met je gewenste gebruikersnaam naar help@papegaaienforum.nl.Excuses voor 't ongemak.
Wat heb je een leuke vogels!
Heb ff alle filmpjes op youtube gespiekt heel mooi!
Mag ik vragen wat je ze in de waterfles geeft iets extra's of gewoon water om wat te spelen?
Groetjes,
Vera
~*Luna&Bowie&Herta*~
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says: "Oh Crap, She's up!"
Wat een leukertje
Hoe heb je je gaaien geleerd om zo uit de fles te drinken??
En ze doen het allemaal?? van klein tot groot?? zal je voor die grote wellicht grotere flesjes hebben??
Ik vind het een stuk hygienischer dan een waterbak; waar met regelmaat van alles in landt wat niet zo goed is om te drinken
Ja zo dacht ik inderdaad ook haha verschoon hier 2x per dag 2 waterbakken.
En klerezooi kennen ze maken ze soppen der ook alles in haha
En de grootste lol dat ze hebben
~*Luna&Bowie&Herta*~
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says: "Oh Crap, She's up!"
Mooi beestje Antonia. Roodkeelaratingas vind je niet gemakkelijk waarschijnlijk, of vergis ik me nu ?
Hier drinken de vogels trouwens ook allemaal uit flessen. Ze leren dat heel snel en zonder problemen. Ik ben daar heel tevreden over, hun water is nooit vuil zo.
Ik denk ook dat je roodkeel aratinga's niet makkelijk zal vinden, of je zal echt op zoek moeten naar een kweker.
De drinkflesjes hebben ze zo door, ze drinken er alle 16 uit, en idd hebben de grote ara's een groye fles
Je moet ze even laten zien dat er water uit de tuitjes komt, zoals in het filmpje en in de kooi laten zien waar het hangt ...
Ik had geen zin meer in die bakken soep die zij ervan maakten dus allemaal over op flesjes.
Ky Mani & Makena Sundae & Vlinder Pei & Ginger Casper & Levy Remy & Cyrah Tinka Jazz
Comment