Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Casper het lieve spookje

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Casper het lieve spookje

Ik stel hierbij voor.....Casper
    Een natuurbrod caique van 17weken
    Gaat dus nog een klusje worden hem handtam te krijgen

20160903_163840.jpg

20160903_163725.jpg
    Bijgevoegde Bestanden
    Ky Mani & Makena Sundae & Vlinder Pei & Ginger Casper & Levy Remy & Cyrah Tinka Jazz

Ken je papegaai

sigpic

Hoi Antonia,

Wat leuk een nieuw lid erbij en ook nog ene leuke geeldij Caique( Mijn papegaaityje Beau is er ook zo een).
    Leuk dat je hem Casper noemt( Mooie naam he ? haha zo heet ik ook).
    Veel plezier ermee!

Groetjes, Caique Casper

Comment

Haha, dacht eigenlijk dat je caique Casper heette

Ik was er nog niet zeker van of ik er al een caique bij zou nemen, maar zo ja
      was de naam al een feit ;-)
      Nu de ara nier doorging omdat het een pop was besloot ik om nu een caique
      erbij te nemen en volgend jaar hopelijk dan de ara erbij...
      Heb nog een lange weg te gaan kwa tam maken, hij is nog wat schuw naar mij
      maar verder gaat het al heel goed, kleine ruktemaker kwa spelen en een ster
      in uitbreken Totaal niet bang voor de andere gaaien hier ..
      Ky Mani & Makena Sundae & Vlinder Pei & Ginger Casper & Levy Remy & Cyrah Tinka Jazz

Ken je papegaai

sigpic

Comment

Haha grappig Antonia , heb ik er een leuke naam genoot bij.
        Wel erg jammer dat de ara niet doorgaat, wel erg gaaf dat het met de rest van je gaaien goed gaat, een Caique is niet erg groot een ara of kaketoe kan hem lelijk te grazen nemen lijkt mij of valt dat wel mee?

Groetjes,
        Casper.

Comment

Als de grote ara's hem zouden pakken is dat niet best nee, maar de 2 grote ara's heben
          hun eigen boom en in de buitenvoliere ben ik er ook altijd bij.
          De kleine ara plaagt 'm soms wel maar hij is totaal niet bang, gaat een beetje zitten
          blerren maar doet geen stap opzij dus dan is de lol ook snel over voor de ara.
          Zal als ik m'n foto's op de computer heb gezet weer een foto plaatsen hoe hij tussen de
          andere vogels op de boom zit

Ken je papegaai

sigpic

Comment

Whow gaaf Antonia!
            gelukkig dat het zo goed gaat.
            Ik wist helemaal niet dat er kleinere ara soorten bestonden, maar ik heb net even gegoogled en zie inderdaad dat de geelnek onder andere 38 cm wordt dat is natuurlijk al wel kleiner als de blauw gele ara.
            Ik ben zeer benieuwd naar de foto's!

Comment

20160918_172115.jpg20160920_211731.jpg20160924_110953.jpg

Ken je papegaai

sigpic

Comment

​Whow mooie vogels Antonia!

Comment

Dank je
                  Hier probeert ie contact te maken ...

20160924_125434.jpg

Ken je papegaai

sigpic

Comment

contact maken kan je aan een caique wel overlaten die zijn nergens bang voor
                    zijn ze een beetje lief voor hem ?
                    hij zal steeds brutaler worden
                    gaat het een beetje met het tam maken
                    leuk hoor

Comment

Ik had al een volwassen caique, met alle positieve en negatieve kanten van een echte caique
                      Vorig jaar is hij overleden, en tot nu miste ik zijn streken, dus er maar weer eentje genomen.

Aan het tam maken heb ik nog niet echt kunnen werken, maar kan 'm wel op een opstaptouw
                      brengen waar ik 'm wil dat is al fijn.
                      Ik ben ook al blij dat ie het naar zijn zin heeft, en steeds meer speelt met van alles buiten de
                      kooi.
                      Pas sinds gisteravond zit hij voor wat langere tijd bij de
                      aratinga's, omdat ik thuis zou zijn vandaag. Tot nu gaat het goed. Mss als ik morgen een paar
                      uurtjes weg moet dat ik hem nog even apart zet maar mss ook niet.
                      Hij kan denk ik best van zich afbijten, maar de andere kant is dat ie niet opzij gaat, en dat kan
                      ook minder leuk aflopen. Maar ik heb nog tot einde ochtend dus kijk het rustig aan.
                      Vanochtend had hij het drinkflesje al ontdekt zag ik toevallig dus dat is ook al mooi.

Ken je papegaai

sigpic

Comment

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

Working...
                      X