Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eindelijk vooruitzicht Zwartkop caique

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Eindelijk vooruitzicht Zwartkop caique

Hallo allemaal, ik heb bij lorreco een Zwartkop caique gereserveerd. De eitjes komen over twee weken ongeveer uit. Dus ik zal nog ongeveer drie maanden moeten wachten maar geduld loont zo moet ik maar denken! Ik ben zo blij! Dit wou ik even met jullie delen! Groetjes Zoe

Gefeliciteerd met je toekomstige zwartkopcaique, ik hoop dat je net zoveel als wij, van je kipje gaat genieten.

Groetjes Julia
    Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal.>>

Comment

Dankjewel Julia, ik heb er zoveel zin in!

Comment

O wat leuk! Nog even geduld hebben, maar dan wordt het gigantisch genieten! Caiques zijn zo leuk en grappig!
        Heb je al een naam bedacht?

Comment

Ja ik vond de naam die Julia mij een keer vertelde heel mooi namelijk junai. Ook vind ik de naam yoko mooi.

Comment

Haha lachen. Ik heb dit bericht er gister avond opgezet en vandaag heb ik nog even lorreco gebeld en toen vertelde bert mij dat door mij berichtje de laatste twee caiques ook zijn gereserveerd. Wat is er toch veel vraag naar! Ongelooflijk! Haha

Comment

Ja, wat wil je, caiques zijn ook kei leuk! Maar zijn dat dan dus ook mensen van dit forum die ze gereserveerd hebben?

Comment

Ja blijkbaar want ik heb het alleen hier gepost ..

Comment

Dus nu is de grote vraag wie dat dan is/zijn.... :-)

Comment

ja precies, zou ik wel willen weten ben wel nieuwsgierig is wel leuk

Comment

Hoe graag ik ook zou willen ik ben het niet.
                      Ik hoop dat het wachten opschiet voor je, ben zelf altijd nogal ongeduldig.
                      Minni Micky Kimo

Comment

Dankjewel! Ja ik ben ook best wel ongeduldig maar dan denk ik maar geduld loont! Ik zoek zoveel mogelijk afleiding haha

Comment

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

Working...
                        X