Het systeem dat onze emails verstuurd werkt momenteel niet. Dit zorgt ervoor dat het nu helaas niet mogelijk is om zelf een account aan te maken. Verstuur een mailtje met je gewenste gebruikersnaam naar help@papegaaienforum.nl.Excuses voor 't ongemak.
Voor ons een klein half uurtje rijden,Magnum zet in die tijd heel de boel op zijn kop,scheurt de krant in zijn reiskooi in kleine snippertjes en gooit alles door de auto
Hoe gaat het nu met Jake?
Wie een vriend zoekt zonder fouten,blijft zonder vrienden
Heb niet eerder kunnen reageren ben onverwacht 6 dagen opgenomen geweest in het ziekenhuis vanwege V.M, vlak na het plaatsen van mijn laatste bericht werd ik onwel, gelukkig gaat het met Rosy & Jake redelijk goed, Jake heeft de medicatie 10 dagen toegediend gekregen. We kunnen na 12 mei weer bij Hedwig terecht ze heeft vakantie tot 12 mei. Dus even wachten tot die tijd hopelijk is Jake dan helemaal in orde.
groetjes Julia
Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal.>>
Dank jullie wel voor jullie beste wensen, vanuit de omstandigheden gezien kun je stellen, het gaat wel, maar gezien vanuit een week geleden is het zwaar *.....* kan op dit moment heel weinig door misselijkheid, draaiduizeligheid, evenwichtsstoornissen, hoofdpijn algemene malaise dus, gelukkig is er een langzaam stijgende lijn voorwaarts met de nadruk op heel langzaam, zelfs van het scrollen wordt ik draaierig en misselijk.
Maar goed niet klagen maar dragen en positief blijven ik ben tenminste weer thuis bij mijn kipjes.
Liefs Julia
Het gaat langzaam aan beter met mij en met Jake, Jake heeft veel nieuwe kokertjes, incidenteel trekt hij er nog eens 1 uit hij is zelfs bijgekomen in gewicht en begint heuse praatjes te krijgen.
Sinds ik thuis ben uit het ziekenhuis schreeuwen ze meer vooral in de middag, waar dat voorheen sporadisch voorkwam is het nu dagelijks ze houden dit gemakkelijk een uur of twee vol, zelfs boven op bed als ik rust voel en hoor ik het in mijn hoofd, ik ga speciale oordopjes aanmeten voor het geluid te dempen. Voorlopig negeer ik het volledig, denk dat dit komt door wat er gebeurt is of zullen ze het aanvoelen dat ik mij niet lekker voel
Liefs Julia
Ze zullen je wel gemist hebben toen je in het ziekenhuis lag...dus als je nu te lang uit beeld verdwijnt zullen ze gillen....eigenlijk wel een heel lief idee en een streling voor je ego, maar idd niet om aan te horen.
Lief dat je het vraagt, met Jake lijkt het de goede kant op te gaan, aanstaande donderdag een afspraak bij Dr. Hedwig voor controle, opnieuw een cloaca swap en wat veertjes onder de microscoop, het gaat dagen goed en dan vinden we toch nog op een ochtend een stuk of 3 en/of 4 kleine jonge uitgetrokken kokertjes.
Hij is 10 gram bijgekomen en heeft praatjes voor tien, het schreeuwen is gelukkig weer opgehouden, waarschijnlijk toch de verandering geweest.
Met mij gaat het gelukkig ook weer een heel stuk beter, als het herstel zo door gaat ga ik volgende week maandag weer voor 50% werken.
Julia
Lief dat je het vraagt, met Jake lijkt het de goede kant op te gaan, aanstaande donderdag een afspraak bij Dr. Hedwig voor controle, opnieuw een cloaca swap en wat veertjes onder de microscoop, het gaat dagen goed en dan vinden we toch nog op een ochtend een stuk of 3 en/of 4 kleine jonge uitgetrokken kokertjes.
Hij is 10 gram bijgekomen en heeft praatjes voor tien, het schreeuwen is gelukkig weer opgehouden, waarschijnlijk toch de verandering geweest.
Met mij gaat het gelukkig ook weer een heel stuk beter, als het herstel zo door gaat ga ik volgende week maandag weer voor 50% werken.
Comment