Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dringend advies gevraagd

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• update Jake & Rosy

Goedemorgen,

Het blijft goed gaan, Jake zijn buik is al meer dan 2/3 bedekt met nieuwe witte veertjes, het laatste grijze plekje op zijn onderbuik zit vol met nieuwe kokertjes waar hij gelukkig van afblijft, nog even en zijn buikje is weer helemaal sneeuwwit, ook de ontlasting begint er weer normaal uit te zien, mooi ingepakt alsof het in een doorzichtig zakje zit, goed van kleur en consistentie.
    Nog 5 en1/2 dag te gaan met de medicatie. ze beginnen er zowaar aan te wennen al vinden ze het nog steeds niet leuk om gedwongen de medicatie ingegeven te krijgen via de bek.
    Met Rosy gaat het vanaf het begin goed met het verstrekken ze lijkt nergens last van te hebben.

Groetjes Julia
    Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal.>>

Comment

• we keep our fingers cross, zou ik zeggen.
      hoop echt dat je de langste weg hebt gelopen Julia.
      Hoe vindingrijk kun je zijn he als het gaat om het toedienen van medicijnen, goed hoor

Comment

• Fijn dat het beter gaat
        Wie een vriend zoekt zonder fouten,blijft zonder vrienden

Annemoon
        en Magnum

Comment

• update Jake & Rosy

Dank jullie wel voor jullie bemoedigende reacties, vandaag is de laatste dag van de behandeling aangebroken, vanavond nog 1x de medicatie ingeven via de bek, het werd ook tijd voor Rosy de laatste 3x keer accepteerde ze het bijna niet, ze verzette zich hevig.

Jake daarin tegen laat het steeds makkelijker over zich heen gaan, zijn buikje is nu bijna helemaal wit, als de nieuwe kokertjes op zijn buik volledig open zijn, is er niets meer te zien van het plukken als gevolg van een hardnekkige infectie.
          Het plukken is volledig gestopt dus heb ik vertrouwen in een positieve uitslag.

Maandag opnieuw materiaal opsturen, hopelijk voor de laatste keer en dat het onderzoek van het materiaal het gewenste resultaat oplevert.

Zowel Rosy als Jake zijn mooi op gewicht gebleven, zelfs een beetje bijgekomen, verder zoals altijd speels, actief en ondeugend.

Groetjes Julia

Comment

• Voorlopig heb je het gehad. Nu nog de goede uitslag en dan bijkomen en tijd voor jezelf nemen
            Heeeel veeel geluk

Comment

• Dank je wel Riab,

Ik ga nu alleen van een goede uitslag nog uit, dat moet bijna wel na al de moeite die we erin hebben gestoken, al was en is het dat natuurlijk wel allemaal waard geweest.

Groetjes Julia

Comment

• Hieper de piep

Hallo

Heel goed nieuws vandaag per post binnen gekomen, Jake & Rosy zijn eindelijk van hun infectie af

Verslag onderzoek:

Rosy
                microscopisch onderzoek; geen megabacteriën, coccidien of wormeieren zichtbaar, na kleuring;geen bacteriën, gisten of schimmels zichtbaar, conclusie: geen darminfectie (meer) aantoonbaar.

Jake
                microscopisch onderzoek; geen megabacteriën, coccidien of wormeieren zichtbaar, na kleuring: geen bacteriën, gisten of schimmels aanwezig, conclusie: geen infectie (meer) aanwezig.

Jake zit weer mooi in zijn verenpak zijn buikje is weer helemaal bedekt met witte veertjes, het plukken is volledig gestopt en het dwangmatige overijverig poetsen is fors afgenomen tot normaal, zoals het voorheen was.
                Rosy heeft schijnbaar nergens hinder van ondervonden, ze is zo als ze altijd is en gedraagt zich als een echte Diva.

Lieve groetjes van Jake en Rosy en een dolgelukkig baasje

Julia

Comment

• Perfect nieuws.
                  ik weet niet alles maar doe mijn best

Comment

• Dat is inderdaad heel goed nieuws. Ik hoop dat het nu goed blijft Gaan.👍😃🍷🎉🎊

Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk
                    Minni Micky Kimo

Comment

• Gelukkig!!!!!
                      Wie een vriend zoekt zonder fouten,blijft zonder vrienden

Annemoon
                      en Magnum

Comment

• Joepie! Vraagt een giga inspanning en stress. Uit due vlag! Tijd om achterover te liggen.
                        Gefeliciteerd

Comment

• Dank je wel jullie allemaal, voor de bemoedigende woorden en het meeleven, ik heb de brief wel 10x gelezen het dringt nu echt wel door na maanden van verschillende medicatie toedienen en behandelingen is Jake & Rosy helemaal gezond, de standaard zet ik niet meer buiten na het ontbijt maar in de gang, de buitenkooi wordt elke dag afgedekt vanwege de vele mussen op ons terras, ze overnachten onder de veranda en poepen natuurlijk alles onder, het is hier een echt mussen paradijs, onze tuin met fruitstruiken en kruiden enz. en een vijver en grote struiken en bomen om in te schuilen.
                          Dat wil ik ze niet onthouden maar onze kipjes moeten er niet ziek van worden, vooral opletten in de tijd dat ze jongen hebben dan is het risico het grootst.

Liefs Julia

Comment

• goed om te lezen

een dikke opluchting na al die narigheid
                            Denzo Chica

Comment

• Geweldig nieuws!!!
                              Koko en Duckie

Comment

Ads onder in topics

Collapse