Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

heel veel vragen.. wie wil ze beantwoorden?!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• heel veel vragen.. wie wil ze beantwoorden?!

Hallo lieve mensen, ik ben Danielle en heb sinds eergistereneen een edelpapegaai man van 2005, hij heeft de eerste 3 jaar bij iemand binnen gezeten, waarna hij verkocht is en in een buitenvoliere gezeten heeft langs een arakoppel..

Hij is nog handtam! dus dat is super! ik zal mijn vragen even op een rijtje zetten voor een duidelijk overzicht

Coco schreeuwd hetzelfde als een Ara, is dit er nog uit te krijgen?
    hij zegt hallo en koppiekrauw, kan ik hem ondanks dat hij 2 jaar buiten gezeten heeft nog nieuwe woorden leren?
    hij gaat telkens boven in de kooi hangen, en mijn zijn kop rondjes draaien, betekend dit iets?
    hij is hier zonder naam gekomen, zal hij nog wennen aan de naam coco?

dit waren even mijn vraagjes, hopelijk kan iemnad ze beantwoorden..

liefs, Danielle

Hallo Danielle,

Coco schreeuwd hetzelfde als een Ara, is dit er nog uit te krijgen?
    Of dit kan denk het wel, door hem te negeren als die dit geluid maakt.
    je loopt dan de kamer uit en komt pas terug als die stil is of je maakt juist een geluidje wat je wel wilt horen en zodra die dit dan nadoet geef je hem een beloning.(hij zal vast wel iest hebben wat die erg lekker vind)

hij zegt hallo en koppiekrauw, kan ik hem ondanks dat hij 2 jaar buiten gezeten heeft nog nieuwe woorden leren?
    Indien het een gaai is die woorden zal imiteren dan leert die vanzelf er meer bij, wij doen eingelijk niets om ze woorden te leren maar nemen het gewoon van ons over oké wij hebben dan wel ara's maar toch.

hij is hier zonder naam gekomen, zal hij nog wennen aan de naam coco?
    Dat denk ik wel.
    Elke keer als je hem wat lekkers geeft of met hem speelt of hem laat opstappen noem dan zijn naam zal die snel genoeg door krijgen dat hij daar mee bedoeld wordt.

Op de andere vraag heb ik geen antwoord dat zal denk ik gegeven mogen worden door de edelkenners.
    ik weet niet alles maar doe mijn best

Comment

bedankt voor je reactie!

Comment

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

Working...
      X