Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

gele strepen op de vleugels

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

niks te veel eer frank het is gewoon zo
    ik en vele met mij denken en zeggen dat jij je wel tot 1 van de beste en eerlijkste kwekers mag noemen
    jij heb je hart voor vogels op de goede plek (en dit is niet die beruchte veer hahaah ) maar waarheid
    je geef een eerlijk antwoord op vragen en mischien is dat niet altijd wat men wil lezen maar wel de waarheid
    jij wint nergens geen doekjes om zeg wat je wil zeggen geef raad en advies

zo ik heb gezegt
    groetjes van syl en de vogeltjes

Comment

Nou Frank ik hoop echt dat je doorzet met reageren over de voeding van edels.
      Weet wel zeker dat veel mensen zich niet beseffen hoeveel groente en fruit je moet geven om een gezonde edel te houden.
      Veel mensen denken ja maar ik geef toch elke dag, een druif ( voorbeeld) of een appel..
      Maar het moet gewoon duidelijk uitgelegd (blijven) worden dat juist variatie en zo veel mogelijk fruit/groenten op een dag gegeven worden.
      En dan het liefst nog groente en fruit met veel voedingswaarden en dat hebben ze ook niet allemaal.

Vaak geven mensen druif en appel. Ja zitten wel wat voedingsstoffen in maar vooral veel vocht.
      Beter is het te verdiepen in welke fruit/groenten de goede voeding stoffen zitten, zoals tomaat, paprika, pepers etc.
      Ik heb mijn vogeltjes ook op veel groenten en fruit zitten omdat ze zo moeilijk door de rui komen en dan juist groenten met veel vit A.
      Ook omdat in de pellets deze nog weleens te weinig zit, ja vooral in de harrisons is al een aantal keer gebleken.

Ik zelf heb een boekje Koken voor kromsnavels, deze heb ik gekocht omdat er een lange lijst met groenten/fruit etc in staan en welke vitamine's erin zitten.
      Dus ik kijk daarin en dat verwerk ik in mijn boodschappen lijstje. Gewoon puur omdat ik zeker wil weten welke fruit en groenten echt goed zijn.
      En natuurlijk veel varieeren.

Mischien een apart topic hierover maken Frank als je zin hebt met veel Salade tips en vooral WAAROM.
      Dan als iemand vraag heeft over zijn edel geef je die link ?

Nahja ben iedergeval blij dat je het steeds zegt.

PS. Bedoel niks tegenover topic starter ! Hoop dat je snel "verbetering " ziet
      Groetjes Sharon, Sjors & Freddy.
      sigpic

http://www.flickr.com/photos/thesolshow/

Comment

frabk

hoi Frank,

Heb jij nog tijd gehad om naar die foto te kijken?
        ik hoor graag van je.
        groetjes Riekie

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jarifadi Bekijk Berichten
          hoi Frank,
          hier een foto van haar vleugels

ook ik zal zeker wat stuifmeel voeren hoor, en ik trek niets in twijfel.
          dit forum is toch bedoeld om met elkaar tips uit te wisselen?
          ik ga morgen toch naar Sjaak en ik zal vragen of hij dit verkoopt, anders haal ik het wel bij de reformwinkwl.
          bedankt voor je tips en ik hoop niet dat jij van het forum af gaat.
          [ATTACH=CONFIG]4754[/ATTACH]
          Lieve Riekie,

ik kan niets toevoegen aan wat al over deze gele strepen gezegd is.
          Het ziet er niet eens heel erg uit , ik heb al veel ergere vormen gezien .
          Goed in de vitamine zetten en bij de volgende rui heb je weer een mooie gaai.
          Dit heeft idd niets met Pbfd te maken,

mvg Frank

Comment

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

Working...
          X