Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Advertentie Marktplaats

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Henk Draaijer Bekijk Berichten
    Serkan

Ik ken Sjaak van Dieca wel het is zeker geen kwakzalver.
    Dus beter niet van zulke uitspraken doen als je iemand zelf niet lent.

Henk
    Ow die naam mag dan wel genoemd worden omdat jij hem goed kent (is toch reclame wat nooit mag)
    Pff we zijn toch allemaal zo tegen het verkoop van jonge papegaaien hij doet het net zo hard en dat mag dan wel omdat meneer henk draaijer hem kent
    De helft is gewoon niet waar wat hij op zijn site zet dus gewoon leugens net zo als Dennis en net zo als linda

Comment

Wij hebben onze grijze roodstaart in belgie bij een kweker gehaald.
      We mochten zelf kiezen. Of zelfstandige of handopfok.
      Wij hebben er bewust voor gekozen om het zelf te doen.
      Een baby geef je ook eerst de fles en ga je ook niet pas ophalen in het ziekenhuis zodra het zelfstandig eet. (zou wel fijn zijn geweest)
      Dat de meningen hier over verdeeld zijn ok. Allemaal de zelfde mening is ook wat. Kunnen we elk forum wel van t web halen.
      Maar om het fijt dat een kweker/handelaar de vogels mee geven terwijl ze nog niet zelfstandig zijn, wil niet zeggen dat ze slecht zijn.
      Waarom naar een erkende vogel arts??? Een gewaarschuwd mens telt voor 2!!!!
      http://www.vrijezeeuwsepapegaai.nl/

Comment

nee het geeft aan dat ze echt handelaren zijn.

Comment

En zo is het!

Comment

hoe denken jullie hoe dat wij kwekers het heb moeten leren.?

en denken jullie dat iedere kweker geschikt is om vogels groot te brengen.?

en hoe zal het zijn als deze generatie kwekers er niet meer zijn en hun kennis niet door heb mogen gegeven .?

Comment

Daar heb je wel een punt Hermann. En als ik het goed begrijp, geeft Dieca eerst een cursus ofzo qua handopfok? Dus hij stuurt je niet met een
              kluitje het riet in geloof ik. Want dat vind ik wel fout! Want ja, er kan veel misgaan met handopfok.

Verder ben ik er nog steeds voor om alleen zelfstandige vogels te verkopen, of hooguit 1 pretvoeding. Die overigens ook goed uitgelegd moet worden
              Badut, Tommy, Nicky, Lemmy, Aspa, Keisha Max, Tica, Rheia, Loki

Comment

Schummie
                Beste Antonia,

bedankt voor je reactie.
                Ik wil niks horen, ik wil leren.
                Ik ben sinds een paar dagen op dit forum, dus ik weet niet wat hier
                de mening over is hier.
                Dus ik wil gewoon de waarheid, maar ik heb zelf mijn bedenkingen.

Groetjes Henrie.
                Ja wat is de waarheid,die ligt voor veel mensen toch verschillend de 1 vind dit en de ander vind dat en beide komen op zelfde eindpunt.

Mijn mening is handopfok door onervaren mensen is fout,handopfok door onervaren mensen onde begeleiding van ervaren persoon prima.
                ik weet niet alles maar doe mijn best

Comment

Esther
                  nee het geeft aan dat ze echt handelaren zijn.
                  En wat is er mis met handelaar?

Comment

Noelvdb
                    Maar om het fijt dat een kweker/handelaar de vogels mee geven terwijl ze nog niet zelfstandig zijn, wil niet zeggen dat ze slecht zijn.

Indien de kweker/handelaar de vogel mee geeft aan onervaren persoon wil nog niet echt zeggen dat die slecht is maar goed bezig versta ik toch wel wat anders onder.

Comment

Antonia 1968
                      Onzelfstandige vogels verkopen is onverantwoordelijk.

Ook aan mensen met veel ervaring erin?

Comment

Mensen met ervaring is een ander verhaal maar helaas word zo'n jong vogeltje regelmatig aan een onervaren iemand meegegeven met het verhaar dan zijn ze eerder tam....

Comment

betty

wanneer heb je ervaring?

wij zelf doen het nu zo 10 jaar .en ook wij komen ieder jaar wel aparte gevallen tegen.
                          en denk je alles gehad te hebben kom je wel weer een ander soort probleem tegen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Noelvdb Bekijk Berichten
                            Wij hebben onze grijze roodstaart in belgie bij een kweker gehaald.
                            We mochten zelf kiezen. Of zelfstandige of handopfok.
                            Wij hebben er bewust voor gekozen om het zelf te doen.
                            Een baby geef je ook eerst de fles en ga je ook niet pas ophalen in het ziekenhuis zodra het zelfstandig eet. (zou wel fijn zijn geweest)
                            Dat de meningen hier over verdeeld zijn ok. Allemaal de zelfde mening is ook wat. Kunnen we elk forum wel van t web halen.

Uhh ik mag toch hopen dat een baby die borst of fles ook van zijn eigen moeder krijgt...
                            Ky Mani & Makena Sundae & Vlinder Pei & Ginger Casper & Levy Remy & Cyrah Tinka Jazz

Ken je papegaai

sigpic

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dijkkamp Bekijk Berichten
                              Ook aan mensen met veel ervaring erin?
                              Mensen met veel ervaring kopen over het algemeen niet zomaar in een winkel ;-)

Sjaak was ook ooit tegen kaketoes in huis, een jaar later verkocht ie ze zelf, beetje tegenspreken doet ie zichzelf wel.
                              Hij verkoopt hele jonge vogels ook aan minderervaren mensen hoor, weet ik toevallig van meerdere mensen die daar een vogel hebben gekocht.
                              Ky Mani & Makena Sundae & Vlinder Pei & Ginger Casper & Levy Remy & Cyrah Tinka Jazz

Ken je papegaai

sigpic

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wiechmann Bekijk Berichten
                                betty

wanneer heb je ervaring?

wij zelf doen het nu zo 10 jaar .en ook wij komen ieder jaar wel aparte gevallen tegen.
                                en denk je alles gehad te hebben kom je wel weer een ander soort probleem tegen.
                                Dus ..... lekker bij de ouders laten zitten zolang nodig en/ of wenselijk

Ken je papegaai

sigpic

Comment

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

Working...
                                X