Het systeem dat onze emails verstuurd werkt momenteel niet. Dit zorgt ervoor dat het nu helaas niet mogelijk is om zelf een account aan te maken. Verstuur een mailtje met je gewenste gebruikersnaam naar help@papegaaienforum.nl.Excuses voor 't ongemak.
en als de ouders het niet doen.dan dood laten gaan.
er is geen haar op mijn hoofd die daar aan denk.
als de ouders het zelf doen ja dan inderdaad lekker bij pa en ma laten liggen.
er is voor ons kwekers ook niets makkelijker dan dat de ouders het zelf .
maar als de ouders het zelf niet doen of ze gaan de jonge in het nest plukken dan lekker uit het blok en doen wij het zelf verder.
ik lees heel veel onzin hier over handopfok.
de meeste zijn mensen die niet weten waar men over praat en hoevel werk het is .
ok kiezen we zelf voor .en dat doen wij met liefde en plezier.
maar als men zou doen hoe de meeste hier denken over handopfok .dan zal de volgende generatie geen papegaai meer in hun bezit kunnen hebben.
en dan over dat de ouders de fles of de borst geven aan hun eigen kinderen.
ga dan maar eens bij de kinderopvang kijken dan kan je zien hoeveel ouders hun kinderen daar dumpen .en daar zitten ook genoeg baby mensen bij vanaf 6 weken .en worden ze ook door andere mensen dan hun ouders de fles gegeven.
wat is daar voor verschil in.
Ow die naam mag dan wel genoemd worden omdat jij hem goed kent (is toch reclame wat nooit mag)
Pff we zijn toch allemaal zo tegen het verkoop van jonge papegaaien hij doet het net zo hard en dat mag dan wel omdat meneer henk draaijer hem kent
De helft is gewoon niet waar die hij op zijn site zet dus gewoon leugens net zo als Dennis en net zo als linda
Serkan
De naam kon genoemd worden omdat deze in de advertentie staat.
Maar goed we hebben al eerder mogen constateren dat lezen niet u sterktste punt is.
Verder houd ik niet van de zin omdat meneer Henk Draaijer hem ken etc. Druipt van het cynisme .
Verder kun je deze winkel met alle respect niet op een hoop gooien bij een Linda en Dennis.
Zeker niet gezien het feit dat u deze winkel geen eens kent. Neem eerst eens de moeite om zo een winkel of eigenaar te bezoeken.
Dus even normaal reageren hier of anders wegblijven.
Als u zich niet behoorlijk kunt gedragen dan zal ik er persoonlijk voor zorgen dat dit uw laatste bijdrage hier was.
Verder laat het duidelijk zijn dat ik geen tegenstander ben van handopfok , daar waar nodig. Sterker nog ook ik heb dit wel gedaan. Wel ben ik er op tegen dat bepaalde mensen ze bewust als baby handopfok kopen omdat ze dan tammer zouden worden. Daarbij zijn ze voor de koper/winkel een stuk goedkoper bij de inkoop en maken meer winst . Ik ken vele winkels en kopers die ze het liefst zo jong mogelijk opkopen en zelf pappen. Hierbij is dan geen noodzaak aanwezig maar worden de jongen gewoon uit het nest gehaald op zeer jonge leeftijd omdat men dan gegarandeerd is van de verkoop. Hier ben ik dus niet voor.
en als de ouders het niet doen.dan dood laten gaan.
er is geen haar op mijn hoofd die daar aan denk.
als de ouders het zelf doen ja dan inderdaad lekker bij pa en ma laten liggen.
er is voor ons kwekers ook niets makkelijker dan dat de ouders het zelf .
maar als de ouders het zelf niet doen of ze gaan de jonge in het nest plukken dan lekker uit het blok en doen wij het zelf verder.
ik lees heel veel onzin hier over handopfok.
de meeste zijn mensen die niet weten waar men over praat en hoevel werk het is .
ok kiezen we zelf voor .en dat doen wij met liefde en plezier.
maar als men zou doen hoe de meeste hier denken over handopfok .dan zal de volgende generatie geen papegaai meer in hun bezit kunnen hebben.
en dan over dat de ouders de fles of de borst geven aan hun eigen kinderen.
ga dan maar eens bij de kinderopvang kijken dan kan je zien hoeveel ouders hun kinderen daar dumpen .en daar zitten ook genoeg baby mensen bij vanaf 6 weken .en worden ze ook door andere mensen dan hun ouders de fles gegeven.
wat is daar voor verschil in.
Je begrijpt best wat ik bedoel, eogenlijk moet een ieder toch liever zien dat je jongen op natuurlijke wijze worden grootgebracht...
Ky Mani & Makena Sundae & Vlinder Pei & Ginger Casper & Levy Remy & Cyrah Tinka Jazz
Pfff flinke discussie over de verkoper maar wat over degene die deze advertentie heeft geplaatst?? Dat vind ik zowaar nog erger! Verdorie een kuiken gekocht en binnen een paar dagen (hooguit 3 weken) weer besloten om hem te dumpen. Bah!
er is inderdaad niets mooier dan de ouders het doen.
en het tammer zijn verhaal is inderdaad onzin .
klein voorbeeld heb hier jonge groenvleugel ara eerste 11 weken bij pa en ma geweest .eerste dagen uit het blok waren een ramp .
maar na 3 dagen er mee bezig zijn begon zij toenadering te zoeken .tenminste na de spuit toe .en nu 4 weken later is het de liefste groenvleugel die je kan wensen.
als het altijd zo zou kunnen .zou ik het graag zo hebben .is lekker makkelijk voor ons en scheel heel veel werk.
waar ik geen voorstander van ben is eerst uit laten vliegen en de speenperiode van ongeveer 4 weken na ze zijn uit gevlogen {is voor iedere soort verschilend}
om die aan mensen in de huiskamer te verkopen .
van die vogels kom 9 van de 10 niets terecht.helaas
je heb daar veel tijd en geduld voor nodig om die tam te krijgen .ervaren mensen luk dit wel maar onervaren mensen een groenvleugel geven die uitgevlogen zijn en die tam te laten maken .is vragen om ongelukken .
Ik heb ook met ze gemaild en tegen mij word gezegd (als ik naar testen vraag) dat het kuiken niet in aanraking is geweest van hun andere papegaai. Leugens dus.
En klikken met een hond?? Kom op zeg. Word hier zo boos van
Tegen mij werd vertelt dat het de hond was en dat hij er eigenlijk geen ruimte voor heeft.
Het hok staat nu op een kleine slaapkamer had hij mij gezegd.
Je kan ook bij hem terecht ook terecht voor lingerie en spijkerbroeken ed, zie overige
advertentie op MP.
Indien de kweker/handelaar de vogel mee geeft aan onervaren persoon wil nog niet echt zeggen dat die slecht is maar goed bezig versta ik toch wel wat anders onder.
Nee ik bedoel ook niet aan onervaren. Althans. Wij zijn 2x gegaan. 4 weken oud en 6 weken oud. Toen hielpen we met voeding geven. Hij deed het voor, uitleg en dan deden wij het bij Rocky. Alleen als we het konden en aan durfde mocht hij mee. Maand later moesten we terug komen en na een half jaar.
Op deze manier vind ik hand op fok goed. Dus zo bedoel ik mijn zin dat het niet wil zeggen dat het slechte mensen zijn omdat ze de vogels al bij 6 weken mee geven.
Waarom naar een erkende vogel arts??? Een gewaarschuwd mens telt voor 2!!!!
De naam kon genoemd worden omdat deze in de advertentie staat.
Maar goed we hebben al eerder mogen constateren dat lezen niet u sterktste punt is.
Verder houd ik niet van de zin omdat meneer Henk Draaijer hem ken etc. Druipt van het cynisme .
Verder kun je deze winkel met alle respect niet op een hoop gooien bij een Linda en Dennis.
Zeker niet gezien het feit dat u deze winkel geen eens kent. Neem eerst eens de moeite om zo een winkel of eigenaar te bezoeken.
Dus even normaal reageren hier of anders wegblijven.
Als u zich niet behoorlijk kunt gedragen dan zal ik er persoonlijk voor zorgen dat dit uw laatste bijdrage hier was.
.
Henk
Kom op zeg en dan zoin dreigement alleen omdat ik het een web pagina vind met alleen maar meningen waar ik het niet mee eens ben(om het netjes te houden)
Block me dan maar zodat jij Henk draaijer toch het laatste woord kan hebben en al zijn zaakjes nog lang en gelukkig bestaan hebben
Serkan
.
Gelukkig zit hier het systeem hier zo in elkaar dat we geen dreigementen uiten en een team van moderatoren uitspraken beoordelen. Je gaat nu te ver wat mij betreft met je stekelige opmerkingen.
Nu sta ik over het algemeen bekend mensen met respect te benaderen en erg veel geduld te hebben. Ik moet zeggen dat ik die bij jou behoorlijk begin te verliezen met je puberale gedrag. En net zoals Henk al opmerkte dit is niet de eerste keer.
Comment