Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Advertentie Marktplaats

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Antonia 1968 Bekijk Berichten
    Uhh ik mag toch hopen dat een baby die borst of fles ook van zijn eigen moeder krijgt...
    Ja ok, beetje vreemd voorbeeld gaf ik.. Maar toch. Je kan het dan ook zo zien dat wij mensen dan de nieuwe ouders zijn.
    Stel het als een soort adoptie ofzo..
    Waarom naar een erkende vogel arts??? Een gewaarschuwd mens telt voor 2!!!!
    http://www.vrijezeeuwsepapegaai.nl/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wiechmann Bekijk Berichten
      en als de ouders het niet doen.dan dood laten gaan.

er is geen haar op mijn hoofd die daar aan denk.

als de ouders het zelf doen ja dan inderdaad lekker bij pa en ma laten liggen.
      er is voor ons kwekers ook niets makkelijker dan dat de ouders het zelf .

maar als de ouders het zelf niet doen of ze gaan de jonge in het nest plukken dan lekker uit het blok en doen wij het zelf verder.

ik lees heel veel onzin hier over handopfok.
      de meeste zijn mensen die niet weten waar men over praat en hoevel werk het is .
      ok kiezen we zelf voor .en dat doen wij met liefde en plezier.
      maar als men zou doen hoe de meeste hier denken over handopfok .dan zal de volgende generatie geen papegaai meer in hun bezit kunnen hebben.

en dan over dat de ouders de fles of de borst geven aan hun eigen kinderen.

ga dan maar eens bij de kinderopvang kijken dan kan je zien hoeveel ouders hun kinderen daar dumpen .en daar zitten ook genoeg baby mensen bij vanaf 6 weken .en worden ze ook door andere mensen dan hun ouders de fles gegeven.
      wat is daar voor verschil in.
      Kijk dit is nou precies wat ik probeer te vertellen. THNX voor de geweldige verwoording wiechmann.
      Sta volledig achter dit verhaal!

Comment

misschien lees ik het allemaal welniet goed,maar nu snap ik niets meer van je bewoording Noelvdb in een ander topic,waarvoor je pleit om een 6 weken oude gaai te kopen,volgens mij bedoelt weichmann om inprincipe de kuikens zolang mogelijk bij de ouders te laten, zolang deze hun "werk" goed doen (niet de kuikens laten verhongeren of plukken)en dan wat later de kuikens uit het blok te halen voor de handopfok die hij neem ik aan de eerste tijd zelf doet. Dus als ik het fout heb gelezen Weichmann hoor ik het graag.

En natuurlijk als eerder ingrijpen nodig is, ja dan is het niet anders, ik zou ook niet zomaar een kuiken laten doodgaan.

Trouwens maar dat is volledig persoonlijk ben ik er ook geen voorstander van om een zes weken oude baby bij een kinderopvang te brengen, maar ja soms hebben mensen geen keus en dan moeten ze wel.

Comment

ester je heb het goedgelezen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Esther Bekijk Berichten
            misschien lees ik het allemaal welniet goed,maar nu snap ik niets meer van je bewoording Noelvdb in een ander topic,waarvoor je pleit om een 6 weken oude gaai te kopen,volgens mij bedoelt weichmann om inprincipe de kuikens zolang mogelijk bij de ouders te laten, zolang deze hun "werk" goed doen (niet de kuikens laten verhongeren of plukken)en dan wat later de kuikens uit het blok te halen voor de handopfok die hij neem ik aan de eerste tijd zelf doet. Dus als ik het fout heb gelezen Weichmann hoor ik het graag.

En natuurlijk als eerder ingrijpen nodig is, ja dan is het niet anders, ik zou ook niet zomaar een kuiken laten doodgaan.

Trouwens maar dat is volledig persoonlijk ben ik er ook geen voorstander van om een zes weken oude baby bij een kinderopvang te brengen, maar ja soms hebben mensen geen keus en dan moeten ze wel.
            Ik zeg ook niet dat het MOET bij 6 weken he! De meesten hier zeggen dat het niet mag, dieren mishandeling, slecht voor het beest, noem maar op.
            Ik ben van mening dat het zeer zeker kan en dat het niet wil zeggen dat het slecht is voor de vogel.

Comment

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

Working...
            X