Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

R.I.P. Luna

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• R.I.P. Luna

Ik wou toch even een foto'tje zetten van de eerder deze week overleden Edelpapegaai van onze buurvrouw,Luna geheten.
    Ze was altijd stiller dan de rest, ik dacht eerst dat ze moest gewennen aan de nieuwe omgeving, die schreeuwerige gekke ara man, haar eigen mannetje die meteen verliefd was op d'er (het was een koppeltje, al van de eerste moment, daar niet van) en nogal opdringerig was, maar blijkbaar was er dus meer aan de hand.

Erg jammer, maar ik hoop dat ze hier toch nog een fijne tijd beleefd heeft. Al was ik d'er eigenaar niet, ze kwam toch wel wat fletsen, krabbeltjes op d'er koppie vond ze leuk en goh, ik vind het nu toch wel vrij leeg in de voliere...

Dag Luuntje, ik hoop dat je het fijn hebt op de regenboogbrug...

Luna.jpg

Jammer dat deze mooie edel is heengegaan...sterkte...
    sigpic

Comment

Ach toch, wat een zonde, was ze nog jong en hoe reageert haar partner op haar heengaan.

Een lieve groet,

Julia
      Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal.>>

Comment

Wel, het mannetje was nog wel bij d'er gaan zitten in haar laatste dagen, maar de band was precies al wat minder (kan zijn, denk ik, Edel-vrouwtjes zijn dominant op het mannetje heb ik hier geleerd, dus wie weet heeft ze 'm te kennen gegeven d'er met rust te laten?), dus...? Ik heb ze allemaal (2 ara's, edel man en de roodstaart) wel 'ns een ochtend (de ochtend dat Luna ons verlaten heeft, denk ik, het is zo dat het allemaal de buren hun gaaien zijn, niet de mijne, maar ik wil er over bijleren...) héél erg veel lawaai horen maken (roepen tot en met), maar verder, lijken ze haar niet te missen. Ik haal 't mannetje wel aan natuurlijk, ik vind het zo zielig voor 'm, maar meerkan 'k niet doen natuurlijk.

Bedankt voor het medeleven, ik vind het zo ontzettend jammer voor d'er

Comment

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

Working...
        X