Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Fonsje ploteling overleden..

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Fonsje ploteling overleden..

Met heel erg veel verdriet wil ik jullie hier mededelen dat mijn lieve Fonsje op 3,5 jarige vandaag plotseling is overleden. ik kan niet in woorden uitdrukken hoeveel verdriet ik heb.. het was mijn lieve lieve goeie sul waar ik echt zielsveel van hield.. Ons Fientje is nu alleen, ook daar heb ik zo veel verdriet voor...Morgen wordt er sectie op hem verricht door Hedwig om de oorzaak van overlijden te achterhalen.. ik zal de rest nog wel vertellen maar kan ik nu nog even niet, ik weet zelf niet waaraan hij is overleden.. Lieve Fons, lieve schat, rust zacht, ik ga je vreselijk missen en ik zal je nooit maar dan ook nooit vergeten lieverd.. Vrouwtjes knappie knapzak zal je alttijd blijven! love you X
    https://www.papegaaienforum.nl/album.php?albumid=11

Verschrikkelijk dit, zo opeens .... Heel veel sterkte Viv.

Comment

Dank je ann, ik kan heel veel sterkte gebruiken nu.. ik weet van gekkigheid niet waar ik het zoeken moet, zo onverwacht. ik kan gewoon niet geloven dat hij er niet meer is...

Comment

Viv,

heel veel sterkte met verlies van je maatje.
        ik weet niet alles maar doe mijn best

Comment

Dank je, heb meteen een vraag, weten jullie een beetje hoe de achtergebleven vogel dit ervaart? Ze waren altijd samen onze fons en fien, geen echt koppel maar toch wel maatjes, ik weet niet of het verstandig is om snel een nieuw maatje voor fien te gaan zoeken? hoewel ik er zelf natuurlijk helemaal nog geen behoefte aan heb maar vind het zo erg voor fientje, ik wil sowieso niet 1 papegaai hebben, ik ben er van overtuigd dat ik het fijner voor hen vind om samen met een soortgenoot te zijn. Ik wil niet kweken maar gewoon een maatje voor haar.

Comment

ow wat erg...heel veel sterkte !

Comment

Ow wat verschrikkelijk!! Heel veel sterkte
              Badut, Tommy, Nicky, Lemmy, Aspa, Keisha Max, Tica, Rheia, Loki

Comment

Oh wat erg! En dan zo onverwachts, wat een schok!
                heel veel sterkte.

Ik weet niet hoe de achtergebleven gaai dit ervaart, dat zal per gaai verschillend zijn denk ik. Maar geef jezelf in elk geval verwerkingstijd voor je hier mee verder gaat. In die tussentijd merk je de reactie van Fien vanzelf.

Comment

Ja lejah. Daar heb je gelijk in denk ik. Het is gewoon het gevoel om Fien zo snel mogelijk minder verdriet te willen geven. Maak me daar vandaag al continu druk over, om hoe het voor haar moet zijn. Alleen het beeld van haar alleen in de boom is voor mij al pijnlijk . Ga het eerst even afkijken . Bedankt voor jullie medeleven. Doet altijd goed. Maar het verdriet is erg groot.

Comment

Heel veel sterkte..
                    Ky Mani & Makena Sundae & Vlinder Pei & Ginger Casper & Levy Remy & Cyrah Tinka Jazz

Ken je papegaai

sigpic

Comment

fonsje

O viv wat is dit verschrikkelijk als dit zo onverwachts gebeurd.
                      Ik kan me heel goed inleven dat je hier erg van streek bent.
                      Zo opeens je lieveling weg,het is dan niet te geloven.
                      Ik wens je heel veel sterkte om dit verdriet een plaatsje te geven.

RUST ZACHT LIEVE FONSJE

Comment

Wat verschrikkelijk Viv.zo een leegte. Heel veel sterkte

Comment

heel veel sterkte.

Comment

Heel veel sterkte Viv, met dit onverwachte verlies, 3.5 jaar, veel en veel te jong, ik hoop dat het duidelijk wordt na de autopsie. Als het zo plotseling gebeurd, dan lijkt het zo onwerkelijk, lijkt mij heel confronterend om Fien, dan zo alleen te zien in de boom. Ik wens je een welgemeende hartelijke knuffel en tijd om dit verlies te verwerken.

Liefs Julia
                            Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal.>>

Comment

Oh wat erg

Heel veel sterkte om je grote verlies te verwerken
                              Ik zou eerst het verdriet verwerken voordat je er een nieuwe bij zet
                              En ik ben benieuwt waar aan hij is overleden
                              Sterkte
                              Liefs Manuela

Comment

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

Working...
                              X