Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

knippen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• knippen

onze edel is een heel lief en tam dier,wij hebben hem nu een half jaar,en willen hem niet meer kwijt, over zijn geschiedenis weten we alleen wat de vorige eigenaar ons vertelde,de vogelarts die we na de aanschaf bezochten zei dat het nog een jonge vogel is die goed in zijn veren zat ,
    we kwamen echter 6 weken geleden thuis van een weekje vakantie en schrokken enorm,rond zijn nek en op de borst stond geen een groen veertje meer alleen maar grijs dons, wij dachten rui,maar inmiddels 5 weken verder nog geen verbetering,hij eet goed veel groente en fruit,wie weet wat er aan de hand is met onze coco

hij is zich waarschijnlijk gaan plukken.

Comment

was hij de hele week alleen? en af en toe gevoerd?
      kan mij voorstellen dat het enorm stresverwekkend is om je einenaren ineens een week lang niet te zien?
      Geen idee verder, misschien andere mensen die dit herkennen...?
      Denzo Chica

Comment

knippen

Klinkt op het eerste oog als eenzaamheid, verveling of gewoon het gevoel van jullie afwezigheid uiten.

Comment

Ik sluit me inderdaad bij de rest aan.
          Chester en Samba
          Yoda en Navy

Comment

knippen

in de week dat wij niet thuis waren was er iemand bij ons in huis die hem verzorgde, maar die heeft ook in de tussentijd het houten plafond gelakt,zou het misschien van de verflucht komen,al is die lucht inmiddels al lang weg,we hebben deze week ook een kraag geprobeerd maar toen werd hij helemaal gek we zijn ten einde raad

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jacobofski Bekijk Berichten
              onze edel is een heel lief en tam dier,wij hebben hem nu een half jaar,en willen hem niet meer kwijt, over zijn geschiedenis weten we alleen wat de vorige eigenaar ons vertelde,de vogelarts die we na de aanschaf bezochten zei dat het nog een jonge vogel is die goed in zijn veren zat ,
              we kwamen echter 6 weken geleden thuis van een weekje vakantie en schrokken enorm,rond zijn nek en op de borst stond geen een groen veertje meer alleen maar grijs dons, wij dachten rui,maar inmiddels 5 weken verder nog geen verbetering,hij eet goed veel groente en fruit,wie weet wat er aan de hand is met onze coco
              Hallo

Is hij thuisgebleven met alleen zorgmomenten of is de edel tijdelijk anders ondergebracht, sluit mij aan bij de andere reageerders lijkt op een stress reactie en is gaan plukken. De gegeven informatie is sumier, het kan in principe van alles zijn van ziekte,verveling, stress, verlatingsangst.
              Goed observeren is het erger geworden of inmiddels gestopt, wat is zijn/haar leeftijd, krijgt hij een regelmatig een douche.

Mvg. Julia
              Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal.>>

Comment

wij hebben van de vorige eigenaar gehoord dat koko 2 jaar oud is,hij is nu een half jaar bij ons en de eerste 4,5 maand zag hij er prachtig uit maar daarna begon de ellende,hij is bijna nooit alleen thuis en hij gaat om 9 uur slapen,onder een doek,vind hij heerlijk,nu zit hij los in de woonkamer en zit gezellig te kletsen en te fluiten en zodadelijk gaat hij weer met mij onder de douche,maar er liggen weer een paar dons veertjes onder zijn stok,p.s bedankt voor jullie antwoorden

Comment

Eet het beestje wel goed?

Oorspronkelijk geplaatst door jacobofski Bekijk Berichten
                  in de week dat wij niet thuis waren was er iemand bij ons in huis die hem verzorgde, maar die heeft ook in de tussentijd het houten plafond gelakt,zou het misschien van de verflucht komen,al is die lucht inmiddels al lang weg,we hebben deze week ook een kraag geprobeerd maar toen werd hij helemaal gek we zijn ten einde raad
                  Wat een ellende zeg. Weet je of je edel wel goed eet, alles binnen krijgt wat ie moet hebben?

Probeer anders nutrieberries voor een tijdje, ik heb al gehoord en gelezen dat de edels daar zeker van opknappen als men niet meer weet wat er scheelt. Andere gaaien trouwens ook. 12 uur slaap, goede voeding, geen verveling, aandacht, douchen, je kent het wel.

Succes!

Comment

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

Working...
                  X