Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Edelliefhebbers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Edelliefhebbers

Hallo iedereen,

Sinds kort ga ik mij toch weer verder verdiepen in de edelpapegaai...
    ruim een half jaar geleden toen ik nieuw was, was dit de eerste vogel die mij aantrok.
    Nu ik wat meer ervaring heb en zelf 2 lieve bb's heb, wil ik er een gaai bij met de tijd als ik op mijzelf kom te wonen.
    Heel veel soorten gelezen over gedrag, voeding, aandacht, leervermogen etc. etc. wat nou het beste in mijn leefsituatie past zonder een gaai ook maar iets te kort te doen.
    Voor het uiterste wil ik altijd wel bij iemand langskomen en de soort die mij interesseert dan in het echt te bestuderen.
    Ik weet dat mensen denken of dachten je wou toch een ara?
    ik durf het niet aan, want een ara of kaketoe is toch een slag anders dan andere soorten papegaaien.... wat moeilijker.
    Vanwege mijn fulltime job doe ik het gewoon niet.
    Wie weet in de toekomst mocht ik een partner hebben, zodat de ara niet verplicht 8 uur lang alleen hoeft te zitten.

Daarom ook veel andere soorten bekeken en ik zou graag ook de edel goed willen bestuderen.

is er misschien iemand die in noord-holland woont die een edel in huis heeft en er graag alles over wil vertellen?
    Graag hoor ik van iemand waar het bij mag of kan, alvast bedankt!!

Gr. Marcel
    Denzo Chica

Hee Marcel!

Wat leuk dat je over de edel nadenkt! Zoals je misschien wel weet heb ik ook 2 edels (een man & pop). En ik zou ze voor geen goud meer willen missen.
    Ik woon in Noord Holland, in Beverwijk. Je bent altijd welkom als je wilt komen kijken hoor!

In ieder geval, heel veel succes met je zoektocht en keuzes!
    Met mijn gedachte ergens anders, ben ik altijd overal.

R.I.P lieve kleine Crispy '30-10-2012 / 16-04-2013'

Comment

dankjewel!, beverwijk is misschien een half uurtje van mij vandaan, dus dat is wel mogelijk ^^
      ik wacht wel tot Coco thuis is bij je dan kan ik hem ook even zien, ben wel benieuwd hoe hij het maakt bij jou ^^
      Gr. Marcel
      Denzo Chica

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Xcodd Bekijk Berichten
        dankjewel!, beverwijk is misschien een half uurtje van mij vandaan, dus dat is wel mogelijk ^^
        ik wacht wel tot Coco thuis is bij je dan kan ik hem ook even zien, ben wel benieuwd hoe hij het maakt bij jou ^^
        Gr. Marcel
        Dat is goed! Ik hoop dat ie snel thuis is... maar ben nog in afwachting wat er gebeuren gaat. Je leest het wel in coco's topic als ik weer wat meer weet.
        Met mijn gedachte ergens anders, ben ik altijd overal.

R.I.P lieve kleine Crispy '30-10-2012 / 16-04-2013'

Comment

Tja ik woon niet in die omgeving, maar als je echt waardevolle informatie over edels wil, dan is het misschien handig om ook buiten je regio te willen kijken.
          Francapapegaaien biedt met enige regelmaat edelpapegaaien aan en deze worden voorzien van een bulkload off information.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Francapapegaaien Bekijk Berichten
            Tja ik woon niet in die omgeving, maar als je echt waardevolle informatie over edels wil, dan is het misschien handig om ook buiten je regio te willen kijken.
            Francapapegaaien biedt met enige regelmaat edelpapegaaien aan en deze worden voorzien van een bulkload off information.
            interessant!

ik kan bij meerdere een bezoekje doen ^^

Maar je aanbod neem ik aan.
            Zal eens kijken waar ik een gaatje heb, dan laat ik met een privé bericht weten hoe of wat ^^

Gr. Marcel
            Denzo Chica

Comment

Ik hoor het wel, op dit moment zijn er net weer 3 kuikens over een paar weken weten we wat het geslacht is.

Comment

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

Working...
              X