Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2 kooien voor 2 edels?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door iza Bekijk Berichten

de link naar het engelstalig forum mag u hier uiteraard plaatsen (van mij toch ;-) ;-)
    Bij deze: www.parrotforums.com
    Heb ik zelf al heel veel info vandaan, en omdat het wat grootschaliger is dan dit forum heb je vaak meer reacties. De leden hebben veel expertise zijn altijd bereid je vriendelijk & adequaat advies te geven.

Succes (en plezier!) gewenst met de voorbereidingen voor jullie aanstaande gevederde gezinslid

(Oh enne... als je m hebt... ik wil foto's! hahaha)

Groetjes

dag Miek,
    bedankt voor uw reactie, en de anderen ook uiteraard, zeker meneer Friesland,

wat ik inderdaad ook bijgeleerd heb uit deze draad is dat het zelf pappen van een kuiken als je er zelf geen ervaring mee hebt een zeer slecht idee is.

Na wat wij hier gelezen hebben zijn wij zeker niet van plan dit zelf te doen.

de link naar het engelstalig forum mag u hier uiteraard plaatsen (van mij toch ;-) ;-)

Is het makkelijk in Nederland om een kuiken te reserveren bij particulieren? Kan iemand daar info, adressen, links over doorsturen?

Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

Comment

Als je 2 papegaaien (ook edels) wil zou ik eigenlijk adviseren geen 2 jaar te wachten met het kopen van de 2de, maar ongeveer tegelijkertijd 2 jonge dieren aan te schaffen. Zo kennen ze elkaar van klein af aan. Het is geen garantie dat ze later goed overeen komen maar er is toch een grote kans.

Met jonge dieren bedoel ik vogels die net zelfstandig zijn; inderdaad niet zelf pappen.

Edels worden redelijk goed gekweekt, het is meestal niet zo moeilijk een jonkie te vinden, niet alleen in Nederland, ook in Belgie

Comment

Edels worden redelijk goed gekweekt, het is meestal niet zo moeilijk een jonkie te vinden, niet alleen in Nederland, ook in Belgie

klopt ook in Belgiƫ , kijk maar ff op onderstaande link.

ik weet niet alles maar doe mijn best

Comment

Niemand die ervaring heeft met 2 edels?? Hoe met de boom? Kunnen ze samen op de boom of gaan z elkaars strot overbijten?

Ja hoor.
          Dit schreef ik in mijn 1e reactie ook al:
          Mijn huiskamer edels schelen 2 jaar in leeftijd en 2 jaar in aanschaf en het heeft 2 jaar geduurd eer ze bij elkaar in de kooi konden en dat gold ook voor de boom, hoewel ik dan geen boom had maar een speelstandaard wat eigenlijk op hetzelfde neerkomt.
          Maar ik heb nu meer dan 1 speelplek buiten de kooi, dat is toch handiger.

Comment

inderdaad.het zijn beide een territorium,of het nu een kooi is of een boom maakt niet uit,het is een eigen plek
            mijn edel man gaat wel opzij voor een ander maar mijn pop niet

Comment

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

Working...
            X