Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Baby edel pop kauwt op haar bodumbedekking kan dit kwaad?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Mikayo Bekijk Berichten
    Dat maakt niet uit hoor
    okee dat het door het plaatje. Ik ga morgen gelijk even naar de dieren winkel even kijken of ze het daar hebben en wat hun denken wat het beste is we hebben haar nu nog in een grote bak omdat dat nog een tijdje moest volgens de verkoper

ze doet het trouwens voor de rest echt heel goed ze eet heel goed haar pap en eet tussen door ook haar pellets en zaden voer
    Verdiep U eerst eens wat een edel dient te eten.
    Dat zijn GEEN zaden en pellets.
    Dit is het enige goede boek over edels http://eclectusbook.com/

PS een jonge vogel van 7 a 8 weken oud hoort nog geen vast voer te eten dit doen ze pas een aantal weken nadat ze uitgevlogen zijn.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dijkkamp Bekijk Berichten
      In Principe zit een vogel van deze leeftijd nog in het blok, ik zou dus een zachte doek op de bodem leggen tot ze ruim 9 weken is en dan zou je kunnen kiezen voor beukesnippers,zeoliet,kattebakkorrels of gewoon een krant. Voor allen geld let op dat die er niet van eet, erop knabbelen is wat anders als van eten dus.

Het probleem voor u was dat u heel lang gezocht heeft naar info om het goed te doen u dus veel oude info heeft gelezen die toen nog mocht. Maar zoals u gelezen heeft mag sinds 1 juli 2014 geen onzelfstandige vogels verhandeld worden.
      Erg jammer dat er dan nog steeds winkels zoals u zegt dit wel doen, ik ben bang dat dit geen positieve invloed heeft op de regelgeving die er aan komt en het daardoor in de toekomst misschien wel een verbod tot het houden van kan komen omdat men zich niet aan de regels houd.

En u mag zich gelukkig prijzen met uw jonge vogel, normaal zitten ze op deze leeftijd nog in het nest en de van u eet al pellets en zaadvoer zie je niet vaak. of heeft verkoper zich vergist in de leeftijd?

Dankje voor de info ik ga morgen even langs de winkel even nog wat extra info vragen over baco denk dat ze dan toxh iets ouder is want ze begint al minder pap te eten en veel meer vast voer

Laten we hopen dat ze zich er beter aan gaan houden en dat ze het beter gaan controleren in de toekomst! Want een verbod zou wel heel jammer zijn!

dankje we zijn ook heel blij met haar en ze voelt zich erg op haar gemak

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door aadje Bekijk Berichten
        Verdiep U eerst eens wat een edel dient te eten.
        Dat zijn GEEN zaden en pellets.
        Dit is het enige goede boek over edels http://eclectusbook.com/

PS een jonge vogel van 7 a 8 weken oud hoort nog geen vast voer te eten dit doen ze pas een aantal weken nadat ze uitgevlogen zijn.
        Dat is een goede ik ga het boek gelijk lezen ben al een tijdje aan het zoeken naar info over de edel maar kon tot nu toe niet heel veel vinden.

Bij de winkel zeiden ze dat we het op deze manier moesten doen ik moet er wel bij zeggen dat ze dol is op de zaden. Maar het zou ook kunnen dat ze misschien iets ouder is.

maar echt super bedankt voor de link top!

Comment

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

Working...
        X