Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Edel Soraya voor 't eerst buiten.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • Edel Soraya voor 't eerst buiten.

    Goedenmiddag allemaal,

    Nu het lekkere weer is aangebroken besloot ik Soraya mee naar buiten te nemen. Wilde het al veel eerder doen, maar Soraya was niet gewiekt en een tuigje wilde ze niets van hebben. Nu is ze gister gewiekt en omdat ik merkte dat als ze in een andere omgeving is, ik alles met haar kan doen, heb ik daar vandaag gebruik van gemaakt.
    Ik ben naar mijn moeder gereden met Soraya in de vervoerskooi, en bij mijn moeder kon ik rustig, helemaal zonder problemen het tuigje omdoen. Alsof ze nooit anders gewend was. En dat, terwijl ze hem nog nooit om gehad heeft.

    Hier was ik heeeel blij mee, dus tuigje controleren en hup naar buiten. Ze heeft echt heel erg genoten, en lag helemaal te zonnen in mijn nek.
    Ondertussen ook nog even kennis gemaakt met de hond van mijn moeder, waar ze ook echt totaal niet bang van was. Wat heb ik toch een dapper pittig meisje!

    Ik hoop dat het met Simba mischien ook wel zo werkt, aangezien hij al helemaal niks van het tuigje moet hebben en ook niet echt van handen boven zijn hoofd of aan zijn lichaam houd.
    Zodra het weer mooi weer is gaan we dat merken, want dan mag hij ook mee naar buiten.
    Bijgevoegde Bestanden
    Met mijn gedachte ergens anders, ben ik altijd overal.

    R.I.P lieve kleine Crispy '30-10-2012 / 16-04-2013'

  • #2
    Geweldig hè als je ze ZO ziet genieten ! Wij hebben gisteren met z'n 3-en (Lola, mijn amazone en Robin, mijn boertje) gisteren de hele dag buiten gezeten - we zijn zelfs gaan fietsen ! Dan babbelt Lola de pannen van het dak af - ZO tevreden is ze dan !! En 's avonds waren ze bekaf ! Net kleuters die een dag buiten geravot hebben... En als zij zo'n leuke dag gehad hebben, dan ben ik supergelukkig ! 't zijn dan ook mijn kindjes...

    Comment


    • #3
      Mooie foto's ! Fijn om Soraya zo te zien. Mooi mannetje heeft ze ook. Schieten ze al een beetje met elkaar op ?

      Dat trucje met een vreemde omgeving en er dan meer mee kunnen doen is een goeie. Intussen went ze en wordt het misschien in de gewone omgeving ook wat makkelijker.

      Comment


      • #4
        Hee Ann!

        Leuk dat je reageert! Het gaat gelukkig heel goed met Soraya, en tussen haar en Simba ook met de dag beter. Ze hebben nog wel eens ruzie, maar dan is het eventjes 'bekvechten' zegmaar. Ze zitten inmiddels ook samen in een enorme kooi (2 x 2 x 1,80), waar een tussenschot tussen kan, en die gebruiken we dan ook alleen nog voor de nacht.

        Wel is Simba af en toe zo gemeen om stiekem aan Soraya haar staart te trekken, waardoor ze nu geen staart meer heeft. Maar dat gaat gelukkig ook weer wat beter.

        Binnenkort komen er foto's dat ze samen buiten zijn!
        Met mijn gedachte ergens anders, ben ik altijd overal.

        R.I.P lieve kleine Crispy '30-10-2012 / 16-04-2013'

        Comment


        • #5
          Joris

          Wat een heerlijk gezicht , jullie samen aan het genieten.
          Lieve foto's. Daar kan niets tegen op ! Het mooie weertje komt eraan en dan veel naar buiten samen. Groetjes marian en Joris.

          Comment


          • #6
            Heel fijn om haar zo nu en dan eens terug te zien, en vooral om te weten dat het goed met haar gaat. Het is altijd een beetje moeilijk mijn gaaienkindjes weg te doen en het is fijn als je dan nog eens iets hoort ervan

            Comment


            • #7
              Het was ook zeker heel erg lekker, de tijd vloog ook voorbij en kan niet wachten tot we weer kunnen!

              Ik snap dat het moeilijk is Ann, om je kindjes weg te doen, dat was ook wel te zien hoor. En voor Soraya was het volgens mij ook wel even wennen. Maar geen zorgen hoor, je zult nog veel gaan zien van Soraya (en Simba natuurlijk).
              We zitten er ook over te denken om op vakantie te gaan naar de belgische ardennen, en natuurlijk gaan dan de gaaitjes mee. Het lijkt me geweldig om daar lekker te wandelen met ze.
              Als iemand dus nog tips heeft over makkelijke huisvesting etc. voor in een huisje dan zijn die allemaal welkom.
              Met mijn gedachte ergens anders, ben ik altijd overal.

              R.I.P lieve kleine Crispy '30-10-2012 / 16-04-2013'

              Comment

              Ads onder in topics

              Collapse

              Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

              Working...
              X