Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

soorten

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• soorten

hallo mensen ik ben zelf in bezit van halmahera, en nieuw guinea papegaaien en daar zullen binnenkort de aru edelpapegaaien bij komen maar nu is mijn vraag zijn er ook mensen hier die echte ceram edelpapegaaien hebben?? mvg ferry

hallo ferry 1 leuk dat je hier ook ben er zijn er niet zoveel met edels wat ik weet zitten hier alleen maar ng edels nog geen ander soort gezien hier gr tat

Comment

soorten

hoi tattoe ok maar ik dnek ik vraag het toch even je weet nooit wie weet weet iemand wel wat.

Comment

Heb je inmiddels de ceram al?

Wij zouden heel graag een cornelia pop erbij hebben. Denk dat deze niet te kooop is en als dit wel zo is, erg duur.
        Discussiƫren is kennis uitwisselen, ruziemaken is onwetendheid uitwisselen.

Comment

Hoi Roebie,

Hebben jullie al een cornelia man dan?
          Ik weet wel iemand met een pop ik weet alleen niet of hij die verkoopt. En idd deze zijn duur ja.
          Ik heb nog weinig kwekers kunnen vinden. 2 maar waarvan 1 zich niet laat horen.

Comment

Ik ben in het bezit van een zuivere ceram man maar helaas na maanden lang geen pop te hebben gevonden toch met een NG pop gekocht.

Verstuurd vanaf mijn SM-G901F met Tapatalk

Comment

er zijn misschien niet veel zuivere edels meer
              heb zelf een koppel waarvan ik niet zou weten wat het precies zijn,weet wel dat mijn pop die nu 6 is elk jaar groener wordt,heel vreemd,en ze hebben lichte randjes aan de staart punten

Comment

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

Working...
              X