2 jaar geleden lag mijn vader in het ziekenhuis en (ik dus)elke dag 3 keer op bezoek ging met mijn moeder is zeno zich beginnen plukken .mijn vader is onder tussen gestorven en mijn moeder is bij ons komen in wonen omdat zij in december 2010 2 maandjes na men vader gestorven is een zwaar hartinfarkt heeft gehad .dus ben ik 3 keer per dag weer naar het ziekenhuis moeten gaan.
dus zeno was toen veel alleen tis te zeggen er zitten nog andere vogels bij hem in de buurt zoals valkjes .
we zijn naar 2 vogelartsen geweest
de eerste zei dat hij een tekort zou hebben aan vitaminen .vitaminen spuit gekregen en vitaminen voor in het water gekregen .
ik vrieg of hij bloed wilde trekken .dat vond hij niet nodig .
second opinie naar 2 e vogelarts.
heeft een swab genomen van mond en poep niks in te vinden .
ook daar vrieg ik weer bloed te nemen .maar ook zij zeiden dat dat niet nodig was .we hebben nu ook een beetje genoeg van vogelartsen pfffffff
toen heeft hij een kraag gekregen zodat hij niet meer aan de pluimpjes kon .
die heeft hij na 2 dagen zelf uitgedaan . dus hebben wij zelf eentje terug aangedaan en deze blijft goed zitten .
hij mag nu uit als men man na 16u thuis is zo was dat ook gegaan toen ik naar het ziekenhuis ging 3x per dag .
maar nu begint hij ook nog eens een kreet te laten dat door merg en been gaat ook men valkjes worden opgefokt .dus deze moet ik dan even kalmeren als hij zo een kreet laat en hij doet dat nu meer .
kan hem ook niet uitlaten als men moeder in de buurt is omdat ze bang heeft van hem .kan maar moeilijk haar weer een hartinfarkt bezorgen .
ben ten einde raad . we willen dan ook een goed huisje zoeken maar een geplukte vogel wilt niemand ze zeggen eens een plukker altijd een plukker .
Wat kan ik doen? ? ?
hopelijk kunnen jullie er een beetje aan uit aan men lang topic
dus zeno was toen veel alleen tis te zeggen er zitten nog andere vogels bij hem in de buurt zoals valkjes .
we zijn naar 2 vogelartsen geweest
de eerste zei dat hij een tekort zou hebben aan vitaminen .vitaminen spuit gekregen en vitaminen voor in het water gekregen .
ik vrieg of hij bloed wilde trekken .dat vond hij niet nodig .
second opinie naar 2 e vogelarts.
heeft een swab genomen van mond en poep niks in te vinden .
ook daar vrieg ik weer bloed te nemen .maar ook zij zeiden dat dat niet nodig was .we hebben nu ook een beetje genoeg van vogelartsen pfffffff
toen heeft hij een kraag gekregen zodat hij niet meer aan de pluimpjes kon .
die heeft hij na 2 dagen zelf uitgedaan . dus hebben wij zelf eentje terug aangedaan en deze blijft goed zitten .
hij mag nu uit als men man na 16u thuis is zo was dat ook gegaan toen ik naar het ziekenhuis ging 3x per dag .
maar nu begint hij ook nog eens een kreet te laten dat door merg en been gaat ook men valkjes worden opgefokt .dus deze moet ik dan even kalmeren als hij zo een kreet laat en hij doet dat nu meer .
kan hem ook niet uitlaten als men moeder in de buurt is omdat ze bang heeft van hem .kan maar moeilijk haar weer een hartinfarkt bezorgen .
ben ten einde raad . we willen dan ook een goed huisje zoeken maar een geplukte vogel wilt niemand ze zeggen eens een plukker altijd een plukker .
Wat kan ik doen? ? ?
hopelijk kunnen jullie er een beetje aan uit aan men lang topic
Comment