Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

edelmannetje

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• edelmannetje

Hallo, ik ben al een tijdje research aan het doen, en veel informatie aan het inwinnen.

Ik ben van plan een gaai aan te schaffen, omdat ik pas ben verhuisd, en nu in mijn eentje in een best groot huis woon, heb wel geregeld vrienden over de vloer, maar toch zit ik best vaak alleen thuis.

Ik Was erg gecharmeerd van een grijze roodstaart, maar na overleg met wat ervaren hobbyisten/kwekers, toch tot de conclusie gekomen dat een edelmannetje het beste bij mijn situatie zal passen, ook omdat heel soms eens een weekje weg ben naar het buitenland voor mijn werk. Dan zal een goede vriend van me in mijn huis verblijven en voor de gaai zorgen. Het was dus belangrijk dat ik een papegaai krijg die zich niet echt aan 1 persoon hecht, maar meer een allemansvriendje is.

Nu heb ik hier ook alweer zo veel verhalen gehoord dat je het beste je gaaitje bij een hobbykweker kan kopen, die het echt als hobby doet, en uit liefde voor de dieren. Dus niet alleen maar aan geld denkt. i.p.v. het welzijn van de vogels.

Nu zou ik echt geen goede kweker weten...
    Wie kan me helpen? ik kom uit de buurt van Eindhoven, maar als ik een stukje moet rijden zou niet erg zijn, liefste wel ene beetje in de buurt natuurlijk.

Groeten, Marcel

Komt goed uit .
    Frank op deze site heeft volgens mij jonge edels. (francapapegaaien)

http://www.francapapegaaien.nl

Henk

Comment

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

Working...
    X