Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Pootjes naar binnen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Pootjes naar binnen

Hoi Hoi,

Even en vraagje,

Ons Fien (edelpop van 5 maanden) loopt echt heel erg met haar pootjes naar binnen.. op stok en touw zie je er niets raars aan maar met lopen op de grond valt het echt op, zo te zien heeft ze er geen last van maar weet niet of het normaal is?
    Als ik vergelijk met ons Fons (Man edel, ook 5 maanden) is het bij haar echt erger, fons heeft het ook een beetje maar niet zo erg..

Ziet er wel heel grappig uit hoor maar ben benieuwd of andere het ook hebben..

Groetjes Viv
    https://www.papegaaienforum.nl/album.php?albumid=11

Hoi Viv,

Ik heb geen edels maar een grijze roodstaart - als hij op de grond loopt staan zijn pootjes ook nogal naar binnen, dwz niet meer of minder dan zoals ik het bij de meeste grijsjes heb gezien. Of jouw Fien's pootjes meer naar binnen staan dan meestal het geval is, is moeilijk te zeggen zonder foto.
    Maar zoals je zegt - als ze er geen last van heeft met klimmen en zitten etc. zou ik me er geen zorgen over maken.
    Je kunt niet diep in de ogen van een dier kijken zonder de diepte, complexiteit en gevoelens te zien die de mens als enige claimt te hebben.

Miriam & Nico sigpic

Comment

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

Working...
    X