Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kontje vrijen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Kontje vrijen

T' is misschien een gek onderwerp "kontje vrijen" maar ik heb hier een toch een vraag over.

Als Theo lekker bij mij schoot zit gaat hij op een gegeven moment een beetje aan mijn vinger hangen zodat hij net met zijn kontje over mijn been of knie kan wrijven.

Iedere keer zoekt hij deze houding op en gaat dan 4 a 5 keer heen en weer.
    Dit blijft hij steeds herhalen en vindt het zichtbaar prettig.

Ik zou graag willen weten wat dit betekent, een sexuele drang of een uiting van liefde of zo.

Hahaha Theo is gewoon een hitsige (taalrorrectie mod) donder , veel edels doen dit en dat betekent gewoon dat ze zin hebben.
    De edel is ook absoluut geen monogaam vogeltje,

mvg Frank

Comment

Die theo toch!! Ha ha... hoe oud is theo eigenlijk?
      Ons Fonske heb ik het nog nooit zien doen maar die is ook nog jong en wellicht zijn sexualiteit nog niet ondekt? Ik heb trouwens wel gelezen dat je dat toch niet moet toelaten bij je omdat dat partnergedrag is of heb ik het verkeerd? Weet het niet hoor

Groetjes Viv
      https://www.papegaaienforum.nl/album.php?albumid=11

Comment

Bij andere soorten moet je dit gedrag idd ontmoedigen , bij edels zie ik dat probleem niet zo , vanwege het al eerder aangehaalde niet monogame gedrag.
        Een edelman van mij was zelfs lekker in de weer met een plastik-ara beeldje.
        Het is nu een voorbeeldig vader van diverse pracht jongen.

In een edelomgeving doet mamsedel het met elke beschikbare man en de meeste mannen zijn na de daad weer blij er zonder kleerscheuren te zijn afgekomen.
        Mams is nu eenmaal geen lievertje.
        Het zijn gewoon g....uh hitsige donders (rekeninghoudend met taalgebruik ),

mvg Frank

Comment

Hihi, ondeugende Theo... maar het is dus gewoon een natuurlijke drang en geen afwijkend gedrag haha. Gewoon een gezonde vogel.

Theo is nu vier jaar en sinds de laatste 4/5 maanden heeft hij deze "hobby" ontdekt. Nu is hij niet constant in zo'n bui maar zo af en toe.

Maar Viv, wat jij zegt dacht ik ook wel. Moet je dit wel toelaten?
          Tot op heden laat ik het toe omdat ik het idee heb dat het geen kwaad doet
          en het niet obsessief is.

Helaas voor Theo heb ik geen plaats voor een mooi vrouwtje voor hem dus zal hij het met mijn knie moeten doen.

Comment

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

Working...
          X