Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tikken met de nagels

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Tikken met de nagels

Wie kan mij vertellen waarom Sparky met zijn tenen tikt als we tegen hem praten en naar hem kijken? (hij doet zeg maar zijn pootje open en knijpt hem dan dicht) Ik heb het idee dat hij een beetje dominant aan het worden is.
    Ik heb hem inmiddels 9 weken. en hij wordt ook steeds brutaler, als ik zit te eten komt ie op mijn schouder zitten en pakt dan gewoon het eten uit mijn mond of uit mijn hand. Moet ik strenger worden??

Groetjes

Hallo,Sparky ik heb hier als een iets over gelezen op www.koppiekrauw.com
    daar staat ook een filmpje op, ik denk dat het dit is maar kijk zelf even dan weet je het zeker.
    op www.koppiekrauw.com kan je hee lveel info weg halen.
    http://www.koppiekrauw.com/tips/wete...oe-tapping.htm
    Gevleugelde groeten van Joepie Tica tweety en Coco
    Gerrit Visser

Comment

Hoi Meidoorn24.

Het is idd toe-tapping, nou wordt het een hele klus om te achterhalen waarom hij het doet. Ik heb nl pas 2 maanden de vogel en er verder echt geen verstand van, ik haal al mijn info van internet. Hebben jullie nog typische dingen die bij de edelpapegaai horen? Ik hoor graag van jullie.

Groetjes Karen

Comment

Hoi Sparky,
        Wanneer hij zijn pootje open en dicht knijpt zou het kunnen dat hij wil aangeven dat hij bij je op wil stappen? Of misschien om iets lekkers bedelt?

Als ik een praatje maak tegen mijn edel en voor zijn kooi sta doet hij dit ook wel eens. Alsof hij zeggen wil: " ja doe die deur maar open dan kom ik gezellig bij je?

Met eten aan tafel of op de bank ben ik veel strenger geworden. Zelfs als ik een slokje vruchtensap nam klom hij al op m'n schouder om zogenaamd kusjes te geven. Nou mooi geen kusjes hoor het ging hem alleen maar om de smaak van de de vruchtensap te proeven.

Als ik iets eet of drink zit mijnheer dus gewoon op veilige afstand. Anders is er geen houwen meer aan. Kussen doen we dus zonder smaakje.

Comment

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

Working...
        X