Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Papegaaien farm [cor's papegaaien]

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Papegaaien farm [cor's papegaaien]

beste mensen, ik ben opzoek naar een goede kweker het zou mooi zijn als het hier in de buurt is maar liever ver rijden voor een goede gaai dan dichtbij en kans op een zieke gaai. mijn vraag is:
    zijn er mensen met ervaringen bij cor's papegaaien Vlaardingen/ papegaaienfarm?
    ik hoor het graag

Ik heb mijn beide roodstaarten en bonte boer daar vandaan.Ik wordt er altijd goed geholpen,vind het zelf dus een goed adres.

Gr.Arie

Comment

Ik ben zelf ook vanmorgen lid geworden omdat ik ook een papegaai wil gaan nemen. Het is inderdaad lastig. Ben vandaag wel langs Cor gegaan om gewoon eens een blik te werpen. Ik was er nog nooit geweest...

Ik heb echt respect voor die man, hoe hij alles ook echt met passie staat te vertellen. De tijd die hij voor je neemt. De informatie die je van hem krijgt... geweldig! Als ik besluit om een papegaai te haan kopen ga ik daarheen!

Ik kwam vroeger altijd met mijn ouders bij een papegaaien winkel in Den Haag. Zal verder geen naam noemen want iedereen heeft zijn eigen mening. Maar daar heb ik een beetje een rare nasmaak van overgehouden. Cor heeft mij weten te overtuigen dat als ik een papegaai koop ik deze bij hem koop....!

Verstuurd van mijn GT-N7100 met Tapatalk

Comment

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

Working...
      X