Het systeem dat onze emails verstuurd werkt momenteel niet. Dit zorgt ervoor dat het nu helaas niet mogelijk is om zelf een account aan te maken. Verstuur een mailtje met je gewenste gebruikersnaam naar help@papegaaienforum.nl.Excuses voor 't ongemak.
Een edel van mijn collega plukt zich zelf helemaal kaal. Waarschijnlijk vanwege de verveling maar heeft iemand hier ervaring mee of weet iemand hoe cruella weer mooi in de veren komt.
Alvast bedankt!
Een edel van mijn collega plukt zich zelf helemaal kaal. Waarschijnlijk vanwege de verveling maar heeft iemand hier ervaring mee of weet iemand hoe cruella weer mooi in de veren komt.
Alvast bedankt!
Als verveling een oorzaak zou zijn, dan is dat wat je moet aanpakken
een paar suggesties
Papegaaien mogen graag knagen, dus zou je regelmatig verse kattenwilg takken kunnen aanbieden.
Ruimte geven om te bewegen ... misschien wat meer naar buiten (tuigje of voliere buiten en binnen kooi/zitstok/speelplaats)
op een enthousiaste manier met hem bezig zijn als je met hem bezig bent.
Er zijn diverse manieren om het voer aan te bieden, maak het niet altijd makkelijk om het voer te pakken
Denk ook aan gelegenheid tot baderen met een fontein kan door sommige vogels leuk gespeeld worden
of ie daarmee stopt zichzelf te plukken geen idee maar je zult wat moeten proberen.
Dat is nu net het probleem. De edel staat bij die jongen zijn vader (ouders zijn gescheiden) en hij ziet haar om de week ofzo. En die pa werkt schijnbaar baar veel en lange dagen.. maar ik zal het doorgeven!
Comment