Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hulp nodig

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Hulp nodig

Een edel van mijn collega plukt zich zelf helemaal kaal. Waarschijnlijk vanwege de verveling maar heeft iemand hier ervaring mee of weet iemand hoe cruella weer mooi in de veren komt.
    Alvast bedankt!

Oorspronkelijk geplaatst door 043stefan
    Een edel van mijn collega plukt zich zelf helemaal kaal. Waarschijnlijk vanwege de verveling maar heeft iemand hier ervaring mee of weet iemand hoe cruella weer mooi in de veren komt.
    Alvast bedankt!
    Als verveling een oorzaak zou zijn, dan is dat wat je moet aanpakken
    een paar suggesties
    Papegaaien mogen graag knagen, dus zou je regelmatig verse kattenwilg takken kunnen aanbieden.
    Ruimte geven om te bewegen ... misschien wat meer naar buiten (tuigje of voliere buiten en binnen kooi/zitstok/speelplaats)
    op een enthousiaste manier met hem bezig zijn als je met hem bezig bent.
    Er zijn diverse manieren om het voer aan te bieden, maak het niet altijd makkelijk om het voer te pakken
    Denk ook aan gelegenheid tot baderen met een fontein kan door sommige vogels leuk gespeeld worden
    of ie daarmee stopt zichzelf te plukken geen idee maar je zult wat moeten proberen.

Comment

Dat is nu net het probleem. De edel staat bij die jongen zijn vader (ouders zijn gescheiden) en hij ziet haar om de week ofzo. En die pa werkt schijnbaar baar veel en lange dagen.. maar ik zal het doorgeven!

Comment

Hoi Stefan,

Naar mijn idee geef je in beide postings hierboven al redelijk aan wat probleem is.

Verveling.
        Veranderde leefomgeving en waarschijnlijk te onregelmatig leven.

En daar mag je dan wat aan gaan doen denk ik.
        ik weet niet alles maar doe mijn best

Comment

Dan zal ik dat doorgeven aan mijn collega

Comment

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

Working...
          X