Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Drakie voor t eerst op zn schommel

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Drakie voor t eerst op zn schommel

Hallo Drakie word donderdag 13 weken en het gaat echt heel goed met hem hij eet heel goed enklimt nu al met gemak zn hele kooi rond afgelopen zaterdag had ik zijn schommel op gehangen en die heeft hij gelijk uitgeprobeerd.Hij heeft nu een spelletje uit gevonden hij klimt in zn schommel en springt dan zo op zn trag ik eis me dood als ik t zie en springt ook zo weer terug en als hem dat gelukt is fluit hij heel hard echt zo van "zag je wat ik deed!!"" dat is wel heel grappig.Nu hij wat beter gewend is in zn kooi en wat ouder word ,word hij sneller wakker als we sávonds langs de kooi lopen ,dus we doen nu sinds 2 avonden de kooihoes erover heen en hij is dan gelijk helemaal stil  en kan dus rustig gaan slapen.Het was heel leuk toen ik de volgende ochtend naar beneden kwam ik sloeg het doek omhoog (Er zit een uitsparing met klitteband voor het deurtje) en toen ik dat omhoog deed floot hij gelijk het mooie meisjes fluitje dus dat was een leuke begroeting zo smorgens vroeg Ik doe er nog wat foto's bij van de eerste keer op zijn schommelGroetjes Angel en drakie

185 - Drakie voor t eerst op zn schommel - Drakie heeft het getroffen!

Hallo Angel,
    Een paar prachtige foto's heb je hier in het forum geplaatst. Je kan wel zien, Drakie heeft het echt wel goed.
    En je zult aan zijn kapriolen moeten wennen waant ze kunnen nog veel wilder doe, bijv flink wild schommelen, op z'n kop aan een pootje.
    Mac is soms zo wild bezig dat hij gewoon naar beneden valt. Gelukkig zitten er een hoop veren tussen die dan de val breken.
    Nogmaals prachtige foto's
    Groet,
    Frans
    fkbmac www.koppiekrauw.com

Comment

antwoorden

Hallo kun je mij vertellen hoe ik de foto,s kan openen ik ben net nieuw zoals je weet en als ik wil antwoorden op een bericht en verstuur dan krijg ik te zien dat mijn antwoord te kort is ,ik zal wel wat niet goed doen,
      Groetjes lenie.

Comment

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

Working...
      X