Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ant kooi dicht slot ???

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Ant kooi dicht slot ???

Ons grijsje klimt ook aan de buitenkant van de kooi. Soms als hij op de deur klimt gaat deze dicht en kan zij niet naar binnen. Ook kunnen zijn pootjes tussen de deur komen. Wat hebben jullie als beveiliging hier op gevonden, ik heb nog geen oplossing.
    www.denethor.nl

Hier geen last van gehad met geen enkele kooi eigenlijk, deurtje zo ver mogelijk open en da zitten ze er vaak op beetje te poetsen. Mischien zo ver mogelijk open en vast zetten met een snelbinder of iets wat erop lijkt ? Of aan de onderkant er wat tegen aan/ tussen zetten. Wat vies mag worden en stuk mag
    Groetjes Sharon, Sjors & Freddy.
    sigpic

http://www.flickr.com/photos/thesolshow/

Comment

Heb daar een hele simpele oplossing voor gevonden.
      Je kent toch die munt houdertjes voor een winkelwagen muntje?
      Draai het ringetje vast aan de kant waar de deur bijna tegen aan komt en maak de deur als deze open gaat met het klipje vast, dan kan deze niet meer dicht vallen.
      Zorg dat je er een paar hebt, soms zijn ze interessant om aan te bijten, maar hier blijft het heel.
      Kost geen bal en heel simpel.......

Comment

Zoals je het verteld begrijp ik het niet maar misschien kan je er een foto van maken.
        www.denethor.nl

Comment

Je kunt gewoon een houten zitstok of een stuk bezemsteel tussen de open deur en de kooi vast zetten zodat de deur niet dicht kan!
          Je kunt niet diep in de ogen van een dier kijken zonder de diepte, complexiteit en gevoelens te zien die de mens als enige claimt te hebben.

Miriam & Nico sigpic

Comment

Ik maak het deurtje met een veter aan de kooi vast

Comment

Maar die van ons zit heel graag op een open deur, ze zit dan op haar balkonnetje zeggen wij en zij ook trouwens
              www.denethor.nl

Comment

die van ons heeft 1 keer klem gezeten en daarna wist hij dat hij op moet letten.
                hij heeft zich ook vaak genoeg buiten gesloten maar naar verloop van tijd heeft hij vort geleerd de deur van de te buitenkant open te maken.

gr eric

Comment

Ja ik heb nu ook een stokje gemaakt met inkepingen zodat de deur open blijft staan. De inkepingen passen tussen de tralies.
                  Leuk he internet schrijf dit nu vanuit vietnam waar daar zit ik nu ff.
                  www.denethor.nl

Comment

voor vakantie of werk?
                    het is nie egt langs de deur nee. en is de vogel bij iemand logeren of is er nog iemand thuis die er op past?

Comment

Ik neem aan dat z'n gaai nie alleen thuis is
                      Of hij moet zo zelfstandig zijn
                      Elke dag tthuiszorg en 'savonds tafeltje dekje hahahahaa

Comment

Nee het grijsje is uit logeren evenals de 3 dogs enb thuis is er een poezen nanny en een kippenverzorgster, dat is de zelfde als de poezen nanny.
                        www.denethor.nl

Comment

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

Working...
                        X