Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

wie weet wat dit gedrag is?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• wie weet wat dit gedrag is?

ik vroeg me af wie er verstand van het gedrag van de grijsjes heeft.
    mijn baby papegaai 9 weken. ligt bij mij altijd te slapen op schoot, of lekker op mijn borst net onder mijn hoofd. ik ben ook helemaal niet bang van haar en geef haar ook steeds kusjes en voer haar het meest.
    en bij me vriend is ze levendig en piept ze steeds. en probeert ook steeds op zijn schouder te klimmen. maar na een tijdje gaat ze wel liggen slapen. en hij is niet echt ban voor haar, ja dat hij haar pijn doet, maar schrikt wel steeds als hij haar aait en ze schud opeens ofzo.

wat is dit? waarom doet ze zo bij de een en zo bij de ander
    Groetjes Lianne & Kyra

R.I.P Kyra

een papegaai ziet ieder persoon als een individu net zoals iedere papegaai een individu is.
    Zo weet hij precies wat hij wil en kan doen bij de een en net zo bij de ander. Soms moeten ze bij voorbaat al niks hebben van 1 persoon of andersom.
    let er wel op dat jullie beide er even veel mee doen en wanneer ie bij de een zich "beter" gedraagd moet de gene bij wie ie zich minder gedraagd er meer mee doen.
    En allebei zelfde afspreken hoe je reageert op evt bijten of iets mijn grijsje is heel eenkennig geworden waarschijnlijk door dat ik alles op me heb genomen de verzorging en andacht en vriendlief eens verkeerd heeft gereageerd op een beet. Is nu wel stukken beter maar nog niet waar het zou moeten zijn.
    Groetjes Sharon, Sjors & Freddy.
    sigpic

http://www.flickr.com/photos/thesolshow/

Comment

maar bij wie heeft ze het foute gedrag? ze is bij mij zo rustig en bij hem piept ze ook steeds en aan de handoek punneken enz. doe ik iets fout of juist hij?
      Groetjes Lianne & Kyra

R.I.P Kyra

Comment

ik denk dat niemand iets fout doet denk ik. Blijft lastig wanneer is iets fout.
        Geef het de tijd wanneer ze gedrag gaat vertonen bij de een die niet gewenst is (dat bedoel ik met fout) dus zo piepen enzo moet je je iets terug trekken maar blijft lastig op een paar zinnen lezen zie ik de situatie niet voor me. Maar ze gaat zoiezo jullie beide uitproberen wie en hoe er op iets gereageerd word zorg dat jullie dat hetzelfde doen.
        Piepen doet ze nu nog omdat ze een baby is en waarom bij de een meer als bij de ander weet ik niet ik ben er niet bij
        Groetjes Sharon, Sjors & Freddy.
        sigpic

http://www.flickr.com/photos/thesolshow/

Comment

ow okeej.. nou afwachten dan maar.... bedankt in ieder geval
          Groetjes Lianne & Kyra

R.I.P Kyra

Comment

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

Working...