Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Prijzen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Prijzen

Ik ben her en der aan het kijken voor een grijze roodstaart baby. Maar de prijzen verschillen nogal.
    De een vraag er 400 euro voor en de ander bijna 600. Is het nou zo dat goedkoop duurkoop wordt ? Wat hebben jullie voor je papegaai betaald als ik vragen mag ? en wat is de normale prijs van een grijze roodstaart baby.

Het lijkt me leuk om mijn papegaai zelf nog een aantal keer per dag pap te moeten geven, zo'n 3 a 4 keer. Met allerlei vogels heb ik hier ervaring mee behalve met de papegaaien. Vanaf welke leeftijd moet een gaai nog ongeveer 3 keer per dag pap hebben ?

Groetjes Claudia.

Hallo Claudia,

Goedkoop is duurkoop gaat hier niet op.

De prijzen varieren zo sterk vanwege vraag en aanbod.

Dierenzaken zijn vaak wat duurder omdat deze ook nog btw af moeten dragen en er ook echt aan moeten verdienen.

Kwekers zijn vaak het goedkoopste.

Belangrijk is de baby-papegaai op pbfd te laten controleren.

Er zijn een aantal dierenzaken waar je absoluut niet moet kopen!!! Die verkopen veel te vaak zieke papegaaien en komen hun beloofde garantie niet of niet goed na. Dierenzaken die voor garantie extra geld vragen kan je meestal al helemaal niet vertrouwen. (garantie is al wettelijk 6 maanden)

Een goede hobbykweker in de buurt is meestal wel goed, deze mensen hebben hart voor hun dieren en zijn ook altijd bereid informatie te geven.

Er zijn ook goede dierenzaken... Loreco en Dieca kan ik aanbevelen.

groet,
    Last edited by fkbmac; 24-02-07, 18:17.
    fkbmac www.koppiekrauw.com

Comment

pas op met baby papegaaitje's

HALLO.
      kijk uit met het kopen van een baby papegaai, ze zijn namelijk zeer vatbaar voor allerlij ziekte's en koop er zeker geen bij Dennis papegaaien.
      Hij wil alleen maar zijn zakken vullen, en heeft zeker geen belang van de gezondheid van de diertjes.en als je er daar een koopt en blijkt ziek te zijn, krijg je geen geld terug. ik ken namelijk mensen die er daar een gekocht hebben, en die bleek P.B.F.D. te hebben. als ik er een zou moeten kopen zou ik er een pakken van zeker een half jaar oud.
      succes er mee claudia.......

groetjes janet.

Comment

Ik wil best wel wat betalen hoor voor een papegaai.
        Ik heb even bij Dieca geinformeerd maar hun vragan bijna 700 euro voor een grijze roodstaart, sorry hoor maar dit vind ik echt niet normaal meer ondanks dat hun un vogeld laten testen en dat je begelijding krijgt, dit doen andere ook in die vragen er veel minder geld voor.

Groetjes Claudia

Comment

hallo

ik heb 11/10/09 een jonge groenvleugel ara gekocht
          bij dennis
          en ik heb een grijzenroodstaart die is al 13 jaar jong

en ik heb nooit problemmen ge hand met dennis
          kijk ook een naar zijn goede kanten maar dat wort niet gedaan

en bij rentenaar moet ja al hellen maal geen papagaai koppen binen 7 dagen was mijn grijzen dood aan een lever en nier probleem wand daar betaal je ook een dubbelen voor een nieuwen

mvg lourentia

Comment

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

Working...
          X