Wie kan mij helpen aan wat info over een Timneh papegaai, ben van plan in de toekomst er 1 te gaan kopen.
Ik heb er al heel veel over gelezen en het lijken mij heel erg leuke papegaaien,
het enige wat ik nog wil weten is of het net zulke goede praters zijn als de Congo.
Praten ze net zo duidelijk of is het toch onduidelijker dan een Congo.
Ik weet dat het ook er aan ligt of de papegaai er aanleg voor heeft en of die het leuk vind om te praten,
heeft die dat niet zal het dus niet zo zijn en dat maakt me verder ook niks uit dan.
Wie o wie kan mij helpen of heeft ervaring met Timneh papegaaien,
wie weet waar er kwekers zijn van Timneh papegaaien zodat ik ze eens kan zien en vragen kan stellen over de Timneh.
Alvast bedankt voor het lezen van dit hier.
Ik heb er al heel veel over gelezen en het lijken mij heel erg leuke papegaaien,
het enige wat ik nog wil weten is of het net zulke goede praters zijn als de Congo.
Praten ze net zo duidelijk of is het toch onduidelijker dan een Congo.
Ik weet dat het ook er aan ligt of de papegaai er aanleg voor heeft en of die het leuk vind om te praten,
heeft die dat niet zal het dus niet zo zijn en dat maakt me verder ook niks uit dan.
Wie o wie kan mij helpen of heeft ervaring met Timneh papegaaien,
wie weet waar er kwekers zijn van Timneh papegaaien zodat ik ze eens kan zien en vragen kan stellen over de Timneh.
Alvast bedankt voor het lezen van dit hier.
Comment