Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Betrouwbare grijze roodstaartkweker gezocht. (liefst Brabant/Limburg)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Betrouwbare grijze roodstaartkweker gezocht. (liefst Brabant/Limburg)

Hallo,

Ik ben een tijdje geleden verhuisd, en woon sindsdien in mijn eentje.
    Ben altijd al gek op dieren geweest, en ben ook al een hele tijd bezig met koikarpers.
    Had in mijn oude huis ook een grote vijver, met een mooie collectie koi erin.

Nu heb ik toch wel redelijk wat bezoek over de vloer, dus kan ook weer niet zeggen dat ik me alleen voel, maar ben toch op zoek naar wat gezelschap. Een Papegaai lijkt me helemaal geweldig, ook omdat we thuis ook altijd een paar grasparkieten hebben gehad.
    Wil het liefste wel een jonge vogel hebben, zodat ik hem goed op kan voeden, en proeberen hem kan laten wennen aan mensen die over de vloer komen.

Wie kan me helpen aan een betrouwbaar adres van een hobbykweker, die me naast aan een mooie jonge roodstaart ook aan een berg eerlijke informatie kan bieden, zodat ik zeker weet een goede keuze te maken.
    Heb wel veel informatie gezocht op het internet, en ben bij een aantal dierenspeciaalzaken geweest waar ook een heel aantal papegaaien zitten, maar heb al vernomen dat je het beste bij een hobbykweker kan zijn..

Hoop dat jullie me kunnen helpen, en kom zelf uit Someren, vlakbij Eindhoven.

Alvast bedankt!

Groeten, Marcel

Als je geduld hebt we hebben 2 jongen van 3 weken oud en die mogen weg met ca 12 weken.
    Er is al belangstelling voor 1 van de jongen die mensen komen halverwege januari kijken.
    Als dat doorgaat zou er 1 overblijven.
    Of ik betrouwbaar ben , tja daar zullen anderen over moeten oordelen.
    Wij wonen in de buurt van Nijmegen,

mvg Frank

Comment

Kijk, leuk, zo'n snelle reactie!

Houd het zeker in mijn achterhoofd, en wil tegen die tijd misschien ook wel komen kijken, Nijmegen is goed te doen!

Wil uiteraard ook bij wat andere kwekers gaan kijken, al is het al alleen om veel informatie op te doen, en eens rond te kijken en alles goed te overwegen.

Comment

Als ik u was zou ik bij niet teveel kwekers langsgaan.
        Persoonlijk ken ik Frank niet maar wat ik van hem heb vernomen is hij een erg betrouwbare kweker die tevens zijn jonge gaaien laat testen op ziektes wat maar erg weinig kwekers doen en hij voldoet aan al u eisen en zal u ook bijstaan nadat de jonge papegaai naar zijn/haar nieuwe eigenaar is verhuisd.
        Anders komt u misschien met u pas aangeschafte gaai in dezelfde schoenen te staan als een ander forumlid.
        Mvg Parrotslover
        Last edited by Parrotslover; 23-12-11, 01:17.

Comment

ik ken Frank ook niet persoonlijk, maar loop al een tijdje mee op dit en ook andere forums, als er een goeie kweker is, dan is hij het.
          Ben het met parrotslover eens,

en wat goed dat je je eerst goed informeert wat een papegaai is, wat hij nodig heeft. Het is wel voor de rest van je leven hoor

Succes

Comment

Hoi,
            Vanmij eigenlijk hetzelfde bericht.
            Ik ben zelf net verhuisd nabij Eindhoven, maar ook ik ken Frank niet persoonlijk.
            Echter hoor ik enkel goede berichten over hem en heeft hij een zeer strakke hand qua hygiene en ziekte bestrijding e.d.
            Ik weet zeker, dat je bij hem een goede vogel vandaan haalt, getest en al, incl de juiste begeleiding.
            Ik wilde dat ik mijn eerste grijsje daar had gehaald en niet bij parrotlagoon, dat had me een hoop geld gescheeld en een hoop verdriet bespaard.

Verder weet ik niemand die hier redelijk in de buurt woont.

Ben benieuwd..... suc6.

Comment

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

Working...
            X