Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

grijsje vreet de kalk van de muur

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• grijsje vreet de kalk van de muur

hoi.

ten eerste wens ik ieder1 een gelukkig nieuwjaar.
    maar nu het volgende de pop van me zit elke keer als ze uit het hok is aan de muur te knagen
    het witte kalk dat aan de muur zit terwijl dat in het hok voldoende kalk is om van te eten
    als ze dit doet dan zeg ik dat je dat niet mag doen ze kijkt wel op en even later doet ze het toch weer tot dat ik zat van ben
    en dat ik haar weer in het hok doe als straf
    is dit schadelijk voor de gezondheid van de vogel.

gr Daniel

Jaa ik vraag me ook af of dit schadelijk is,
    want mijn dwergpapegaaitje doet dit ook wel eens!

Comment

Gaaien vervelen zich vaak stierlijk als ze niks kunnen slopen. Bied ze vooral regelmatig ander sloopwerk aan en laat ze afblijven van stucwerk waar wellicht toevoegingen in zijn verwerkt waarvan we geen notie hebben.

Comment

Ligt aan de muur en wat er op zit.
        als ze tot het cement bijt wel. In cement zitten geen prettige stoffen.
        als er een kalk laag opzit waar bijvoorbeeld wat droogmiddel in zit dan ook niet goed.
        zit er verf of latex op iet goed.

Daaarbij voor de muur zzelf is het helemaal niet goed voordat je het weet heb je een brievenbus naar de buren.

Henk

Comment

Heel apart maar lijkt mij ook niet goed.
          Maar een brievenbus naar de buren lijkt me niet zo`n slecht idee
          Liefs Trixie en

Comment

genoeg om te slopen hebben ze wel genoeg het is dr maar 1 doe het doet de pop die dr pas is gekomen de andere gaai die doet het niet.
            maar tegen woordig als de gaaien los zijn rij ik de hok 1 1/2 meter van de muur weg
            en als ze probeert dr toch aan zitten dan roep ik uhhhhhh dan gaat ze wel weg bij de muur.miss gaat dat wel over als ze dat weet dat het niet mag

Comment

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

Working...
            X