Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

gedrag nieuwe grijze roodstaart

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• gedrag nieuwe grijze roodstaart

Wij hebben sinds dit weekend een grijze in huis.Het is een mannetje van bijna 8 jaar.We hebben hem overgenomen van iemand anders.
    Nu is het zo dat hij tegenover mijn man heel voorzichtig is en de kat echt uit de boom kijkt.Daar tegenover kan ik er nu al alees mee doen.Hij praat hondertuit tegen mij en laat zich ook aanraken en kussen.Als ik hem om een kus vraag steekt hij z'n snavel door de tralies en kan ik hem een kus op z'n snavel geven.Wat hij dan doet is z'n eten naar boven halen en lijkt het wel of hij mij wil voeren.Moeten wij dit als positief of negatief zien??Ik dacht namelijk dat dat een teken is dat hij mij accepteerd, maar een vriend van ons dacht dat ook weleens dominanite/bezitten kan zijn.
    Wie heeft hier ervaring mee?

Gr Tamara

Hoi Tamara,

je hebt een verliefde gaai, die jou als zijn partner ziet en dat kan niet he.

Om te beginnen dit niet aanmoedigen, dan bevestig je dat jij zijn partner bent. kijk op http://www.koppiekrauw.com/ hoe dit aan kan pakken

Wel leuk zo maar een grijsje.

Had je zelf al ervaring met vogels dat je er aan begonnen bent? Zo niet, ook dan doe je kennis op bij Frans.
    Waarom moest die weg? Is voor jullie wel zo fijn om te weten, ivm verder opvoeding, aanpak.Wat heeft het vogeltje meegemaakt en zo.

Heel veel succes en plezier met je nieuwe grijze roodstaart

Groetjes Ria

Comment

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

Working...
    X