Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

liefdevol thuis gezocht voor mijn lorrymannetje

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• liefdevol thuis gezocht voor mijn lorrymannetje

Ik weet niet of ik het hier mag plaatsen ,maar ik zoek een lief thuis bij een roodstaart liefhebber.
    hij of zij is van 1997,en ik heb hem ooit gekocht (weggehaald )bij iemand waar hij alleen maar in het donker stond en flink getreitert werd ,hier heeft hij het uiteraard beter maar niet zoals hij verdiend .
    Ik kan er weinig mee en dat gaat me steeds meer aan het hart.hij lijkt vrolijk ,we maken elkaars liedjes af en hij fluit zingt is nieuwschierig ,maar zit meer in de kooi dan dat hij eruit is ,ik wil er niks voor ,alleen zeker wetend dat hij het veel beter krijgt dan hier met een lekkere ruime kooi en veel aandacht ,en eruit vind tie natuurlijk geweldig ,lekker buiten staan met de kooi ook ,dus heb je ervaring en geduld met de grijze roodstaart en overweeg je er 1 bij te nemen bv ,zou ik dolgelukkig van worden .

Oorspronkelijk geplaatst door tineke1 Bekijk Berichten
    Ik weet niet of ik het hier mag plaatsen ,maar ik zoek een lief thuis bij een roodstaart liefhebber.
    hij of zij is van 1997,en ik heb hem ooit gekocht (weggehaald )bij iemand waar hij alleen maar in het donker stond en flink getreitert werd ,hier heeft hij het uiteraard beter maar niet zoals hij verdiend .
    Ik kan er weinig mee en dat gaat me steeds meer aan het hart.hij lijkt vrolijk ,we maken elkaars liedjes af en hij fluit zingt is nieuwschierig ,maar zit meer in de kooi dan dat hij eruit is ,ik wil er niks voor ,alleen zeker wetend dat hij het veel beter krijgt dan hier met een lekkere ruime kooi en veel aandacht ,en eruit vind tie natuurlijk geweldig ,lekker buiten staan met de kooi ook ,dus heb je ervaring en geduld met de grijze roodstaart en overweeg je er 1 bij te nemen bv ,zou ik dolgelukkig van worden .

hoi tineke
    ik ben op zoek naar een grijze heb zelf nu een geelkop zitten en mijn grijze roodstaart koko is 6 jaar geleden overleden
    en ben er eigenlijk nu pas overheen en op zoek
    zou hem graag een goed huisje willen geven ben 24/7 thuis en een echte huismus
    onze gaai zit altijd los we hebben ook een speciale papegaaien hoek gemaakt buiten
    lijkt het je wat hoor ik graag van je
    fijne dag groetjes roos

Comment

Klinkt goed!
      Groet Sam,

Comment

lorryman de congo grijze roodstaart papegaai

ik heb lorryman gister opgehaald en het is een geweldige vogel
        een beetje schrikkerig nog maar komt helemaal goed
        hij praat honderd uit gewoon een prachtvogel hij komt op mijn hand en kan er eigenlijk best wel veel mee
        ondanks dat die nog geen dag bij me is
        tineke en ik houden contact en ze komt ook gezellig dagje bij me
        beter kan het niet he als men op deze manier met elkaar om kan gaan en dat men wederzijds contact houd over het welzijn van de vogel

wens jullie allemaal een hele fijne dag

Comment

wat een fantastische oplossing voor zowel Tineke, Roos en natuurlijk Lorryman.

Heel veel succes Roos en we zien je postings tegemoet. Ik tenminste wel.

Comment

fijn en wat een aparte naam, veel plezier samen

Comment

Wat leuk te lezen dat hij via dit forum een fijn nieuw huisje heeft gevonden!
              En fijn ook dat er mensen zijn die een wat oudere gaai een kans willen geven en willen opnemen in hun huis. Top!
              Baasje van Kip & Jack (Grijze Roodstaarten) en Ozzy (Meyertje)
              http://www.roodstaartjes.blogspot.nl/

Comment

Joris

Lorryman , je hebt via dit mooie forum toch maar weer een lief en goed tehuis gevonden,
                Iedereen blij. Super !! Goed om te lezen.

Comment

lorryman de congo grijze roodstaart papegaai

dankje wel allemaal
                  hij doet het super goed en klets de oren van me kop hij zit de hele dag of op standaard
                  of op de tafel standaard en wisselt met standaardmet poppie onze geelblauwgroenekop
                  het is een apart stel bij elkaar maar wel heel lief
                  fijne dag allemaal

Comment

Mooi verhaal zeg , fijn dat Lorriman een top huisje gevonden heb en lekker kan genieten van zn vrijheid met de amazone samen

Zo kan het dus ook !!!
                    Groetjes Jans , Stimpy ,Binky

Wont Forget You My Little Buddy's Sjac & Rico
                    Bedankt voor onze mooie Jaren

Als je hier niet vrolijk van word ...... ga dan vlug naar een psychiater

http://www.youtube.com/watch_popup?v...lYAM&vq=medium

http://www.youtube.com/watch?v=OVhklP82MRI

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jans de Groetjes Bekijk Berichten
                      Mooi verhaal zeg , fijn dat Lorriman een top huisje gevonden heb en lekker kan genieten van zn vrijheid met de amazone samen

Zo kan het dus ook !!!

dank je wel

Comment

dit exvrouwtje is erg gelukkig

ondanks dat ik nog nooit zoveel gejankt heb als de laatste dagen ,ben ik voor lorryman gelukkig dat tie een tweede kans krijgt ,bij iemand die wel weet hoe om te gaan met een papegaai,ik heb hem ooit ergens weggehaald bij iemand waar ie getreitert en ronduit slecht behandeld werd ,maar ben altijd een beetje bang gebleven voor hem .roos je bent een topper ,bij jou krijgthij het leven wat ik hem zo gun .groetjes allemaal

Comment

ondanks dat ik nog nooit zoveel gejankt heb als de laatste dagen ,ben ik voor lorryman gelukkig dat tie een tweede kans krijgt ,bij iemand die wel weet hoe om te gaan met een papegaai,ik heb hem ooit ergens weggehaald bij iemand waar ie getreitert en ronduit slecht behandeld werd ,maar ben altijd een beetje bang gebleven voor hem .roos je bent een topper ,bij jou krijgthij het leven wat ik hem zo gun .groetjes allemaal
                          jij ook bedankt meis en we zien je in september vanzelf een keer komen he
                          liefs roos

Comment

weet niet wanneer je het heb geplaatst, maar zou misschien mijn oplossing zijn,

Comment

Wat mooi om te lezen! Heel veel geluk samen, hoor!
                              Groetjes,
                              Suus

Cobus & Daisy

Comment

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

Working...
                              X