Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Fietsen met je papegaai

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Fietsen met je papegaai

Hallo allemaal,

Steeds meer mensen nemen hun papegaai ook mee uit fietsen.
    Op zich natuurlijk een heel goede zaak, want de papegaai is een gezelschapsdier en als die goed tam (en gewiekt) is blijft ie meestal wel zitten. Bovendien is buitenlucht gezond voor mens en dier.

De een heeft touw om het stuur gewikkeld, de ander heeft een hele kooi op de fiets gemonteerd. Iedereen heeft een eigen oplossing.

Neem jij ook je papegaai mee op de fiets???

Schrijf dan hier eens jouw ervaringen en vertel ook eens over de problemen die je tegengekomen bent.
    Misschien kan je ook vertellen hoe je die problemen opgelost hebt.

En foto's zouden ook leuk zijn!
    Leuke creatieve ideeën kunnen anderen ook weer stimuleren.
    fkbmac www.koppiekrauw.com

Hoi lezers,
    Ik neem 1 van mijn gaaien mee op de fiets. Ik heb een stuk bezemsteel omwikkeld met hennep-touw. Deze zitstok met een beugeltje vastgezet op mijn stuur. Mijn man heeft er nog een steuntje aangelast zodat de stok bij erg trillen niet naar beneden kan zakken. Donna vind het heerlijk op de fiets en samen zingen we het hoogste lied ! Wel kies ik alleen maar rustige fietspaden waar geen auto's langs kunnen scheuren omdat ik bang ben dat Donna schrikt en van de fiets afspringt. Dit is overigens nog nooit gebeurd !
    Fietsen met Kobus lukt niet. Kobus wil namelijk maar 1 ding: Bij me zitten. Van de wandelwagen springt hij ook altijd af richting mijn schouder. Het commando "blijf "is hem onbekend ;-)
    Zal binnenkort eens een foto maken van Donna op de fiets.
    Groetjes,
    Hetty
    De meeste mensen sparen geld:
    Ik spaar mooie momenten.

Comment

haha

lijkt me ook leuk.. alleen moet eerst nog wachten...

krjg na de vakantie misschien eentje..

alleen zit er een leeftijd aan vast of kan het als ze gewoon ook (goed) op stok kunen zitten ?

grtz. titi en misschien aankomende

Comment

Zodra je vogel goed op de stok blijft zitten en ook begrijpt dat hij/zij MOET blijven zitten kun je gaan fietsen. Mij lukt het maar met 1 gaai. De andere gaaien springen ook van de wandelwagen af dus aan fietsen begin ik nog niet met hen.
        Groetjes,
        Hetty
        De meeste mensen sparen geld:
        Ik spaar mooie momenten.

Comment

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

Working...
        X