Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dennis in Opgelicht

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Coby Bekijk Berichten
    Ik ben nieuw hier op het forum,en zie tot mijn grote verbazing verschillende negatieve berichten over"Dennis Papegaaien".
    Heb een tijdje geleden ook al zoiets op TV gezien.
    Wij hebben 20 jaar geleden" onze Dennis" daar gekocht en moet zeggen het is een prachtige en gezonde vogel.
    Wij hebben vorig jaar een nieuwe kooi bij Dennis gekocht in Den Ilp en ik moet zeggen zelfs voor het kortwieken rijden we daar heen.
    Hebben we gewoon geluk gehad met onze Dennis of valt het toch allemaal wel mee?
    Groetjes Coby.

Hallo Coby,

Ik heb je berichtje maar even verplaatst want dit hoort werkelijk niet onder het hoofdstuk voeding!

Fijn dat je tevreden bent, maar dat hoort toch ook zo wanneer je ergens iets koopt! De meeste klanten zullen best redelijk tevreden zijn over Dennis.

Maar dat geeft Dennis nog geen vrijbrief om maar geen service te verlenen bij klachten. Het niet afhandelen van klachten en niet nakomen van afspraken is in het verleden wel duidelijk gebleken.

Zelfs de wettelijke verplichtingen kwam die niet na, wetenden dat voor de mensen de rechtsgang toch veel te lastig en te duur zou worden.

Je mag overigens van geluk in je handen knijpen dat jij een gezonde vogel gekocht hebt bij deze zaak, was dat niet het geval geweest had je hier mogelijk een heel ander verhaal geschreven, net zoals de vele mensen die wel die pech hadden.

Een bedrijf is zo goed als dat die zijn klachten afhandelt.

Helaas heeft Dennis zich daar héél negatief in onderscheiden.
    fkbmac www.koppiekrauw.com

Comment

hallo
      ik heb de verhaalen ge lezzen van iedreen

ik heb jaaren trug bij rentenaar een grijzenroodstaart gekocht en binnen
      7 d/g in huis ben met hem naar de DA geweest en hij had neer en lever problemmen dus en kon niet meer aan gedaan worden
      hij was zo ziek dat ik hem in heb laaten slaapen
      ik kon een nieuwe krijgen maar moest wel even bij betallen op een andre grijze en dat heb ik niet gedaan wand het was een dubbelen

dus ik ben naar dennis gegaan en heb daar een grijzeroodstaart gekocht
      en hij is nu 13 jaar oud en heel lief en praat en nog veel meer
      en heb hem al 8 jaar en nooit naar een DA geweest

en op 11/10/09 heb ik een groenvleugelara gekocht bij dennis
      ik heb hem nu 3 wk en heel lief en tam

laat de mennsen in hun waan waar ze hun papagaai koppen
      tuurlijk dennis staat slecht aan gegeven dat weet iedreen
      maar kijk ook eens naar zijn goeden kantenen en dat word niet gedaan
      tuurlijk er kan altijt een zieke vogel tussen zitten kijk maar bij het verhaal boven van mijn grijzen en alle papagaaien zaaken zitten voor geld
      en dat zal je blijven houden

mvgr:lourentia

Comment

gelukkig zijn er ook gezonde vogels vandaan gekomen!
        en over de winkel 4 animals, er is een zieke schildpad verkocht, maar zijn er ook mensen die daar een zieke vogel hebben gekocht?
        Last edited by robinschaft; 25-10-09, 14:31.
        http://www.flickr.com/photos/robinschaft/sets/

Comment

hallo 2 jaar terug wilden ik een badagaam er bij en zag een mooie foto
          bij 4 animals we gingen er naar toe
          de badagaam was er niet waar het om ging
          ze hebben andre gepakt maar die zagen er niet goed uit en ze waren in hun winterrus dan mag je ze niet stooren
          maar vond de hokken er niet verzorgt uit zien en ben weg gegaan

mvg lourentia

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door lourentia Bekijk Berichten
            hallo 2 jaar terug wilden ik een badagaam er bij en zag een mooie foto
            bij 4 animals we gingen er naar toe
            de badagaam was er niet waar het om ging
            ze hebben andre gepakt maar die zagen er niet goed uit en ze waren in hun winterrus dan mag je ze niet stooren
            maar vond de hokken er niet verzorgt uit zien en ben weg gegaan

mvg lourentia
            op de reptielenafdeling ben ik nog nooit geweest, maar bij de vogels zag het er goed uit hoor,
            er zat alleen wel een rose kaketoe in een (veel te) kleine kooi, maar ze zeiden dat ie nog te jong was om in een grote kooi te wonen, dus dat zal wel..
            maar ik zou er in ieder geval nooit een beest kopen, ook niet bij dennis..
            http://www.flickr.com/photos/robinschaft/sets/

Comment

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

Working...
            X