Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

tam maken van grijsje

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• tam maken van grijsje

hallo , mijn pa heeft al een jaar of tien een grijze roodstaart papegaai ,nu door omstandigheden kan hij er niet meer voor zorgen .
    en krijg ik hem , hij praat zeer goed neemt snoepjes aan enzo maar echt handtam is hij niet
    nu is mijn vraag ik zou hem graag handtam maken en hem vrij op zen hok laten zitten enzo of op mijn vinger zou ik hem dat nog kunnen leren nu hij al zo lang in zen hok zit en nooit op de vinger heeft gezeten

mvg
    chris

Oorspronkelijk geplaatst door chris0303 Bekijk Berichten
    hallo , mijn pa heeft al een jaar of tien een grijze roodstaart papegaai ,nu door omstandigheden kan hij er niet meer voor zorgen .
    en krijg ik hem , hij praat zeer goed neemt snoepjes aan enzo maar echt handtam is hij niet
    nu is mijn vraag ik zou hem graag handtam maken en hem vrij op zen hok laten zitten enzo of op mijn vinger zou ik hem dat nog kunnen leren nu hij al zo lang in zen hok zit en nooit op de vinger heeft gezeten

mvg
    chris
    Hallo Chris,

Ja hoor dat lukt.
    Het duurt wat langer als bij een jonge vogel maar ook een oudere papegaai kan je goed tam maken.
    He kunt op onderstaande site een uitgebreide uitleg vinden ove rhoe je te werk kan gaan met het tam maken.
    Succes en we horen graag nog van je of het allemal gelukt is.
    Groet, Frans
    fkbmac www.koppiekrauw.com

Comment

Hallo Chris,

We zijn inmiddels een maandje verder.
      Ik vraag me af of je al een en ander ondernomen hebt en zoja wat??
      Hoe zijn de vorderingen?
      Laat eens wat horen,
      Groet, Frans

Comment

nee , ik ben nog maar net verhuisd en vandaag brengt mijn pa hem dus zal nu nog even moeten wennen aan zijn nieuwe omgeving enzo he
        toch bedankt voor je reaktie hoor

mvg, chris

Comment

hey, heb vandaag voor de eerste keer zijn kot vanboven opengezet en ze is dan naar boven op haar stok gekropen en mag haar aaien enzo maar op mn vinger wil ze nog niet hoor

Comment

hey, heb vandaag voor de eerste keer zijn kot vanboven opengezet en ze is dan naar boven op haar stok gekropen en mag haar aaien enzo maar op mn vinger wil ze nog niet hoor
            Geweldig Chris,

Blijven proberen, blijven lokken en je weet het he....
            Liefde gaat door de maag.

Succes,
            Frans

Comment

als ik er tegen valavond mee bezig ben en over haar kopje enzo streel , begint ze altijd de kokhalzen en wil ze percies haar eten uitbraken , zou ze ziek zijn of heeft dat een betekenis , en hoe zie je eigelijk of het een manneke of vrouwke is

grt,chris

Comment

als ik er tegen valavond mee bezig ben en over haar kopje enzo streel , begint ze altijd de kokhalzen en wil ze percies haar eten uitbraken , zou ze ziek zijn of heeft dat een betekenis , en hoe zie je eigelijk of het een manneke of vrouwke is

grt,chris

Hallo Chris,

Het lijkt erop dat de vogel "partnergedrag" naar je vertoont.
                Het kokhalzen en "opgeven" van voer is een teken van partnergedrag.
                De vogel toont daarmee genegenheid.
                Het zegt totaal niets over het geslacht van de vogel.
                Overigens kan je het beste op dergelijk gedrag reageren door direct weg te gaan en de vogel minstens 10 minuten te negeren.
                Zie voor meer info onderstaand weergegeven site!

Groet, Frans

Comment

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

Working...
                X