Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vakantie

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Vakantie

Over 3 weken gaan wij met de camper naar tsjechie, kan iemand mij vertellen of ik zo onze grijze Roodstaart de grens mee over kan nemen?
    We hebben hem wel op kortere ritten meegenomen maar hij heeft het zo naar zijn zin, dat we eindelijk nu hebben besloten om hem mee te nemen. Ik heb hier wel de dierenarts gebeld en volgens hem kan hij zo mee maar toch vertrouw ik het niet helemaal.
    Groetjes Coby.

Oorspronkelijk geplaatst door Coby Bekijk Berichten
    Over 3 weken gaan wij met de camper naar tsjechie, kan iemand mij vertellen of ik zo onze grijze Roodstaart de grens mee over kan nemen?
    We hebben hem wel op kortere ritten meegenomen maar hij heeft het zo naar zijn zin, dat we eindelijk nu hebben besloten om hem mee te nemen. Ik heb hier wel de dierenarts gebeld en volgens hem kan hij zo mee maar toch vertrouw ik het niet helemaal.
    Groetjes Coby.

Hallo Coby,

Over het meenemen van de papegaai naar het buitenland binnen Europa is nog steeds geen echte duidelijkheid.

Alom wordt in ieder geval geadviseerd een recente gezondheidsverklaring van de dierenarts mee te nemen en ervoor te zorgen dat je duidelijk kan bewijzen dat de vogel vanuit Nederland meegenomen is.

Bewijzen in deze kunnen bijvoorbeeld zijn:
    -Nederlands ringnummer
    -de vogel is gechipt
    -gezondheidsverklaring gerelateerd aan het chip- en/of ringnummer
    -oudere foto's van de vogel bij jou thuis

nog meer informatie vind je op: http://www.koppiekrauw.com/tips/vaka...ntie-frame.htm

Opgepast bij Groot Brittaniƫ, daar zijn veel strengere regels van toepassing!!!

Fijne vakantie gewenst,

Frans
    fkbmac www.koppiekrauw.com

Comment

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

Working...
    X