Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

een tijd van komen een tijd van gaan

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• een tijd van komen een tijd van gaan

Papegaaienliefhebbers.

Hierbij kondig ik aan dat ik mijn moderatorschap voor dit forum opgezegd heb.

Na ruim drie jaar intensieve inzet geef ik nu het stokje door.

Voor jullie komt dit misschien erg onverwacht... maar zelf dacht ik hier al een aantal maanden over.

Henk en Rijn zijn onlangs als nieuwe moderator tot het team toegetreden (tevens eigenaar), zij zullen ongetwijfeld het succes van dit forum continueren.

Ik dank jullie allen hartelijk voor jullie medewerking en wens iedereen heel veel plezier met jullie gaaien.

En ter info: de site www.koppiekrauw.com blijft verder nog wel onder mijn beheer.

Frans
    fkbmac www.koppiekrauw.com

he jammer frans
    maar je zal er goed over nagedacht hebben

Comment

Jammer Frans, maar het is voor velen een tijd van komen en een tijd van gaan.
      Die keuze ligt bij jezelf en kun jij ook alleen het beste inschatten.

Hopelijk verdwijn je niet helemaal van het toneel hier en kunnen we nog steeds berichten, tips, ideetjes en belevenissen van je blijven lezen.

Comment

erg jammer...is t eerste wat er bij me opkomt.Je was en bent vele gaaienliefhebbers tot grote steun geweest incl.mijzelf met mn japanse gevechtsbb .Hopelijk verdwijn je niet helemaal uit beeld en mogen we je regelmatig op de chat begroeten.Wij wensen je in ieder geval veel succes met wat je volgende plannen zijn.Ik zal in ieder geval nog vaak Koppiekrauw blijven bezoeken en hoop dat we zeker in de toekomst nog kontakt houden,groetjes Mirjam,Robert en de bbtjes en phyrrura

Comment

Heel erg jammer, maar heel begrijpelijk. Je kan het alleen met plezier doen, als dat er niet meer is dan is het verspilde moeite. Het is fijn dat je het wat rustiger aan kan doen op die manier en wellicht koppiekrauw verder uitbreiden.
          Hopelijk kunnen we je nog zo af en toe terug vinden in de chat voor een gezellige babbel!

Liefs,

Emily
          PHOENIX KAREL

Comment

Dan wil ik je in ieder geval bedanken voor alle moeite die je altijd hebt genomen om iedereen ter woord te staan!

Groetjes Marlies en Spikey

Comment

Spijtig dit te lezen.
              Ik hoop dat je nog regelmatig posts doet, ik hou wel van een beetje discussie, zeker als eruit geleerd kan worden!
              Bedankt in alle geval voor al je input, ik denk dat menig kromsnavel er beter van geworden is.

Nick
              http://www.youtube.com/watch?v=bar3BVJKUiQ
              Papegaaienpsychologie:
              Als het van mij is, is het van mij. Als het van jou is, is het van mij. Als jij het vasthebt, is het van mij. Als jij er naar kijkt, of er aan denkt, van zodra ik weet wat het is, is het van mij...
              http://sites.google.com/a/bottu-jans.com/www/ara-informatie/lectuur/artikels/knippen-of-niet

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fkbmac Bekijk Berichten
                Papegaaienliefhebbers.

Hierbij kondig ik aan dat ik mijn moderatorschap voor dit forum opgezegd heb.

Na ruim drie jaar intensieve inzet geef ik nu het stokje door.

Voor jullie komt dit misschien erg onverwacht... maar zelf dacht ik hier al een aantal maanden over.

Henk en Rijn zijn onlangs als nieuwe moderator tot het team toegetreden (tevens eigenaar), zij zullen ongetwijfeld het succes van dit forum continueren.

Ik dank jullie allen hartelijk voor jullie medewerking en wens iedereen heel veel plezier met jullie gaaien.

En ter info: de site www.koppiekrauw.com blijft verder nog wel onder mijn beheer.

Frans
                Namens alle gaaien en hun eigenaars die je met veel geduld, veel kennis en altijd een luisterend oor door de jaren heen hebt geholpen en in komende jaren nog zal helpen:

DANK JE FRANS !

Jouw aanwezigheid heeft dit forum zijn karakter gegeven!
                Last edited by miriam; 14-10-09, 21:28.
                Je kunt niet diep in de ogen van een dier kijken zonder de diepte, complexiteit en gevoelens te zien die de mens als enige claimt te hebben.

Miriam & Nico sigpic

Comment

Frans ik heb het fijn gevonden, dat je ons altijd met raad en daad bij gestaan hebt, met al onze vragen.
                  Ik wens je nog een heel fijn en lang leven toe,met je gaaien.
                  groetjes van Ziyal sparkie roebie en wallie.

Comment

Frans ik wil je bedanken voor het vele werk hier op het forum heb gedaan, en zeker als lid je hier nog vaak mag horen
                    Gevleugelde groeten van Joepie Tica tweety en Coco
                    Gerrit Visser

Comment

Ik vind dit je slechtste bericht dat je tot nu toe getypt hebt.
                      We zijn het niet altijd eens en dat hoeft ook niet, maar ik vind dat jij bij dit forum hoort als moderator en niet anders. Je passie en je inzet kunnen hier niet gemist worden.
                      Mijn idee is dat je je gewoon moet bedenken en 1 van de bepalende gezichten hoort te blijven bij dit forum.

Persoonlijk vind ik het ongelooflijk jammer , dat mensen soms te snel de handdoek gooien.

Mvg Frank

Comment

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

Working...
                      X