Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

dansen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• dansen

Hoi Allemaal,

Nu onze Mamble al aardig aan het kletsen is, willen wij hem ook leren dansen en hadbangen...
    Weet iemand hoe je dit een grijsje van bijna 1 jaar leert?
    Wij zetten muziek aan nemen hem op de hand en gaan dan hevig dansen en hadbangen , maar hij zit ons dan maar raar met zn hoofdje scheef aan te kijken 'wat doen jullie' HAHA
    Hoop dat iemand van jullie hier ervaring mee heeft.
    Groetjes Joy

Hoi Joy,

Onze marco circa 30jaar heeft in de jaren dat hij bij ons is (circa 17jaar) het nodige bij geleerd ;-) headbangen kan hij ook, hem dit niet bewust geleerd maar dat heeft ie ons gek zien doen op muziek en vind ie ook wel grappig. Soms zit ie me ook gewoon aan te kijken alsof ie water ziet branden hoor; zo van wat ben jij nou weer maf aan het doen, vaak doet ie dan toch wel effe mee

Dat wil niet zeggen dat ie t ook op comando doet Net hoe zijn bui is en wat voor muziek je opzet
    Dansen ja als je het optillen van zijn poot en die wat op en neer bewegen bedoeld, dat kan ie ook .
    Ach zo zeg ik ook altijd goedemorgen/weltrusten; denk niet dat ie t ooit nazegt? terwijl hij soms iets 1x hoort en vervolgens ook meteen zegt.

Blijft een aparte vogel

veel plezier, hoor graag hoe je vorderingen zijn!
    Groetjes Wilma & Marco
    "We zijn er om mekaar te helpen, nietwaar "

Groetjes Wilmaaa

& R.i.p "Soepkip" Marco sigpic

Comment

Hier kunnen de ara´s het ook, ook geleerd door zelf gek te doen ze doen vanzelf mee
      Chester en Samba
      Yoda en Navy

Comment

Gewoon wat nineties muziek opzetten (stijl 2 unlimited of venga boys)met een leuke beat en meedansen en zeker ook met je hoofd headbangen. :-)

Je zal meteen aan hun reactie zien of ze het leuk vinden of niet. En vooral meezingen, je papegaai aanmoedigen. Klinkt belachelijk, maar het is best leuk :-) Hou vooral de ogen van je gaai in het oog, als hij iets leuk vindt zal hij met z'n pupil beginnen pinnen. Dan weet je of je iets aantrekkelijk doet voor hem.

De onze headbanged ook, terwijl hij elk liedje in "tatataat ta taaat.." veranderd. (hij is wel even stemvast als britney spears live...)
        http://www.youtube.com/watch?v=bar3BVJKUiQ
        Papegaaienpsychologie:
        Als het van mij is, is het van mij. Als het van jou is, is het van mij. Als jij het vasthebt, is het van mij. Als jij er naar kijkt, of er aan denkt, van zodra ik weet wat het is, is het van mij...
        http://sites.google.com/a/bottu-jans.com/www/ara-informatie/lectuur/artikels/knippen-of-niet

Comment

Onze caique doet het ook, op zijn kop hangend. Kan niet gek genoeg, meestal als hij aandacht wil. Goed oog contact met je vogel houden en zelf beginnen. Hij zal het snel van je overnemen.

Groet Ron

En nee wij hebben het niet hangend voor gedaan hahahahahaha

Comment

Hoi Allemaal,

Nou in ieder geval hardstikke bedankt voor jullie reacties!
            Hier nog geen reactie gehad, dus nog maar gekker/harder/meer ons best doen.. Haha.
            Groetjes Joy

Comment

Ow ik zou dat ook zo graag willen leren aan mijn vogel vooral na dit filmpje!
              [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=qKWC5LMih-w&feature=player_embedded[/youtube]
              Wel erg knap ben benieuwd of ie dit uit zichzelf is gaan doen of met hulp hihi
              Groetjes Sharon, Sjors & Freddy.
              sigpic

http://www.flickr.com/photos/thesolshow/

Comment

Geweldig. Dat filmpje heeft zojuist heel men dag goed gemaakt! Super, lijkt me dat het grijsje dit na gaan doen is van de mensen in huis. Ik heb helemaal krom gelegen.

Comment

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

Working...
                X