Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Diablo heeft een spreidpootje

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Diablo heeft een spreidpootje

Hoi diablo heeft een spreidpootje ....Heeft iemand hier ervaring mee.. Woensdag moeten we komen en word die na gekeken en dan word er gekeken of die een operatie kan ondergaan ..Maar volgens de arts is het mogelijk maar alle informatie is welkom die ik kan krijgen ..Om hem een fijn leven te geven bij ons
    Groetjes Tineke en Diablo en Deejee

Spreidpoten bij Afrikaanse kromsnavels hebben in 99% van de gevallen als oorzaak kalkgebrek.
    De bewust kweker heeft dus weinig verstand van voeding en persoonlijk zou ik een dergelijke vogel niet gekocht hebben,

mvg Frank

Comment

kun je dan ook problemen verwachten bij andere bot gedeeltes zoals de vleugels ? of beperkt het vaak alleen tot de poten ?
      Chester en Samba
      Yoda en Navy

Comment

Hij heeft het alleen bij zijn pootje de rest is allemaal in orde hij is heel vrolijk eet super en kletsen doet die ook al op zijn manier ..Ik wacht wel af gaat in ieder geval hem laten opereren hij heeft er verder geen last van geen pijn hij heeft in ieder geval een huissie die super blij met hem is en in iede rgevaql alles er aan zal doen om te zorgen dat het pootje in ieder geval wat rechter komt te staan dan die nu staat ..Bedankt voor julie reactie
        Groetjes Tineke en Diablo en Deejee

Comment

super dat jullie hem dit huisje bieden en de kans geven op een gezond pootje.

Het feit blijft natuurlijk dat de ouders van deze uk niet gezond genoeg zijn om gezonde ukken te schenken.
          Door voedingsfouten die gemaakt worden door de eigenaar ervan. De kweker dus.
          Jammer dat die zijn inzichten niet wilt veranderen door naar de oorzaak van de spreidpootjes te gaan zoeken.
          Zodat het volgende nageslacht wel gezond is.

Zo blijft natuurlijk een bepaald ongezond bestand bestaan.
          Vaak gaan de "kneusjes" een stuk onder de prijs de deur uit.
          Maar toch.......geld in het laatje van deze kweker die het uiteindelijk op zijn geweten heeft dat er zieke ongezonde vogels verkocht worden.

Dit heeft in mijn ogen niets met hobby en welzijn van het dier te maken.....maar met HANDEL

Comment

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

Working...
          X