Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

maar 1 toon fluiten??

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• maar 1 toon fluiten??

Hallo,
    Ik heb toch even een vraagje.
    Sinds een week hebben wij een grijze roodstaart,ze is nu 15 weken oud en ontzettend lief.
    Alleen.....ze "fluit"maar 1 toon.En dat doet ze als ze mij ziet,als ze uit de kooi wil,en dat is het laatste wat ze fluit als ze gaat slapen.Ik heb er ook 2 bonte boertjes naast staan die wel vanalles fluiten en kletsen,en ik dacht dat ze daar mss wel wat van zou overnemen,in ieder geval een andere fluitttoon ofzo,maar nee het blijft bij dat ene fluitje,steeds hetzelfde.Is dit omdat ze nog zo jong is?leren ze vanzelf een andere fluittoon,of is dit wat anders?
    Groetjes saskia

hallo Saskia,

dit heeft te maken met ongedulddia.

de vogel is nog maar zoals jij schrijft 1 week bij jullie de vogel is inpriciepe nog steeds bezig met het verwerken van alle nieuwe indrukken.

de vogel is nog maar 15 weken.
    ik weet niet alles maar doe mijn best

Comment

Hoi hoi,
      Bedankt voor je antwoord,maar ik ben niet ongeduldig hoor ;-)).
      Ik heb alleen erg veel gelezen voordat ik een papegaai aangeschaft heb,maar over fluiten enzo lees je weinig.
      Ik was benieuwd of het mss een soort roep om aandacht is,of dat hij zijn soortgenootjes mist???Ze doet het ook als ik haar gewoon bij me heb zitten en het is echt 1 en dezelfde soort fluit.
      Iig bedankt voor je antwoord.

Comment

hallo
        toen ons grijsje die leeftijd had maakte hij ook consant het zelfde geluid vooral als ie honger had maar ook als ie aandacht wou ik heb dat geluid eigenlijk gewoon genegeerd werd er echt gek van .maar uiteidelijk gaat ie wel meer fluiten en praten.dus nog even geduld
        groetjes wendy

Comment

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

Working...
        X