Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

update foto`s Okkie

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

Wat een poeppie hoe oud issie nu?
    Praat ie echt al duidelijk :O Dat gaat snel die van mij is nu 5 maanden en roept zijn naam de hele dag en klakt met zijn tong geluidjes en af en toe roept ie maaaarrrttt hahahaah dat is mijn vriend Martin :P

Comment

wat een leukie zeg hoe oud/jong is okkie ?
      ik heb een oudje van 37 hihi
      en wat een schitterde klimboom zeg daar kan okkie zich wel in vermaken
      ene aad ik herken het wel hoor ik was ook altijd bang voor snavels maar als je okkie goed observeerd zoals Wilmaaa al zei dan komt het vast goed
      als je ziet wat ik nu allemaal met onze gaai (peter) doe had je nooit gedacht dat ik eerder doodsbang was voor papegaaien
      ik had allleen maar ervaring met bijtgrage papegaaien die erg aan 1 baas hingen
      nu zit ik gewoon zoentjes in de nek van onze peter te geven whaha

super dat jullie zo blij zijn met jullie grijsje volgens mij is het een skeetje
      ***Calorieën, dat zijn toch beestjes die 's nachts je kleding kleiner maken ? ***

Comment

Okkie is echt een poeppie echt super lief en tam.
        Ook Aad gaat goed met hem om.
        Nog een stapje hem op zich nemen.
        We hebben nu hennep touw gekocht en word denk ik morgen erop gemaakt.
        Doet mijn vader wij zijn niet erg handig.LOL
        Ik denk dat Okkie nou een week of 22 is.
        Hij is hier alweer een tijdje en kan me niet eens meer voorstellen zonder hem.
        En ja praten doet ie al.
        Hij zegt o.a okkie,okkerd,kijk uit hier kom ik hoor,dag,doei,kom maar okkie,ff kroelen,kroppie krauw,het bouwvakkers fluitje kan hij als de beste,ook doet ie mijn honden hun blaf na vind ik iets minder hahaha.
        En het is een echte knuffelpot hoor.
        Dus hij doet het geweldig voor zo`n jong beestje.
        Het liefst praat en brabbelt hij de hele dag.
        Liefs Trixie en

Comment

zo dan is okkie echt snel met praten zeg en ja dat bouwvakkers fluitje kan die van ons ook heel goed hihi
          die van ons kletst de oren van je kop zeker in de ochtend is hij goed op dreef
          maar hij is al 37 dus hij heeft al jaren geoefend maar hij leert nog steeds bij
          wij hebben hem pas sinds 2,5 week en hij zegt nu al dingen van ons na
          hij roept onze jongste hond bijvoorbeeld dan roept hij kom maar bo kom hier bo whaha
          en hij doet het piepballetje van de hond na
          dus ze zijn nooit te oud om te leren dus die van jullie leert nog veeeeeel meer in de loop der jaren
          ***Calorieën, dat zijn toch beestjes die 's nachts je kleding kleiner maken ? ***

Comment

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

Working...
          X