Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

op zondagochtend hoor je een gekookt eitje te eten :o)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• op zondagochtend hoor je een gekookt eitje te eten :o)

ik dacht op zondagochtend eten wij ook een gekookt eitje dus peter mocht ook een halve
    ik weet niet of hij het wel eens heeft gehad bij zijn vorige baas hij deed of hij het niet kende ?
    hij lulde er tegen maar pakte het eerst niet
    ik had niet de indruk dat hij het heerlijk vond nam hapjes maar keek een beetje als een boer met kiespijn
    hij gooide hem al pratend op de grond whaha
    maar toen ik terug kwam van de paarden verzorgen had hij hem toch mooi opgesmuld

groetjes petruska

Bijgevoegde Bestanden
    ***Calorieën, dat zijn toch beestjes die 's nachts je kleding kleiner maken ? ***

fantastisch. Hier krijgen ze bijna iedere dag een klein stukje ei. Ik eet iedere ochtend een ei e daar krijgen ze een stukje van. Ze vechten erom. Is niets verkeerd aan hoor.

Comment

Hier krijgen ze ook elke zondag een eitje..maar wel geschild en in stukjes gesneden

Comment

Heerlijk he die eitjes op zondag!
        Hier krijgen ze ook bijna elke zondag een half ei per gaai. Met schil, want dat is ook gezond.
        Wat kunnen ze dan heerlijk smullen he. Ik vind het zelf ook genieten alleen al om naar te kijken!
        Je zal zien dat die van jou ook zo binnen de kortste keren het eitje herkend en er heerlijk van zal genieten waar jij bij bent!

Comment

hier ook hoor elke ochtend een klein stukje van mijn ei ze zit er echt op te wachten

Comment

wat leuk,
            k ga het ook eens proberen met schil. gaat wel ff tijd inzitten
            maar hoop dat ze dat ook doet.
            ei is ze gek op, dus komt vast wel goed. hihi

Comment

Ik ga het ook eens proberen of ie dat ook lekker vind.
              Liefs Trixie en

Comment

ei hoort erbij

Bono van mij eet het ook uit het pelletje..en zodra hij de eitjes ziet begint hij al kusgeluidjes te maken..oftewel..IK WIL OOK!!!!!!!
                Pas als wij gaan eten krijgt hij het ook..nou dan is hij heel blij met zn eitje..

Comment

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

Working...
                X