Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Rocky 9 maanden

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Rocky 9 maanden

Hier zit Rocky buiten op een wilgenboom (gekapt uit de buurman's tuin)

We gaan dit jaar een voliere laten bouwen dat Rocky buiten kan in de zomer ook als wij even een uurtje weg zijn.
    En we willen gaan uitbreiden, kijken of Rocky een mannetje of vrouwtje is en een koppeltje maken en misschien nog wat andere papagaaien erbij maar daarin moet ik me nog verdiepen of dat mogelijk is.

Groetjes Tatjana

Wat een leukerd! succes met je besluit voor een ander vogeltje, en veel plezier op het forum
    Blue, Paco, Lana, Lorre & Coco

Comment

Dankjewel, Ja ik ben er al een tijdje hoor op het forum alleen erg druk dus weinig actief, nu gister geopereerd en moet vooral liggen en zitten dus zat tijd nu :P

Comment

Oh vervelend zeg ! :O
        niet veel last gehad na de operatie?
        ik moet over 2 jaar een kaak operatie, zit er nu al tegen op te hikken hihi
        Blue, Paco, Lana, Lorre & Coco

Comment

Hoihoi,

Nee hoor het valt mee me been is vooral heel erg blij en veel last van me lies.
          Kaakoperatie ai dat kan ik me voorstellen dat je daar tegen op ziet. Ik heb een versleten kaakkop en het beste is die ook te laten opereren omdat me kaak zeker 10 x per dag vast staat.

Me broertje is in december gevallen op zijn gezicht tegen een stoeprand, zijn kaak op 3 plekken gebroken en al zijn tanden afgebroken hij heb nu 2 operaties gehad en nog tig te gaan.
          Nee je kaak is geen pretje. Maar om je nu al zorgen te maken over 2 jaar... ach je bent onder narcose.. en daarna gewoon lekker veel vla en lekkere vloeibare dingen in huis halen hihi

Comment

Hele mooie foto van je gaaitje! Kijkt zo lekker avontuurlijk.
            Kan niet wachten totdat die van ons eindelijk opgehaald mag worden
            Volgende week woensdag is het zover !!!

Comment

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

Working...
            X