Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gevraagd! Fot van 12 weken oud grijsje!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

Als het drieƫnhalf uur rijzen is om even 20 min. bij je toekomstige vogel te gaan kijken dan snap ik dat je dat iets teveel van het goede vindt. Hareco is een prima winkel en misschien willen ze wel een paar foto's van je grijsje maken totdat je 'm op kan halen, dat moet geen probleem zijn lijkt me. Een onverschillig persoon wacht geen 7 weken voor een nieuwe vogel maar zou inmiddels al 8384 vogels van marktplaats hebben geplukt, en dat is zeker niet het geval.

Succes met wachten en laat je niet gek maken ;-)
    http://www.flickr.com/photos/robinschaft/sets/

Comment

Haha dankjewel!
      Liefs Charlotte, Kyra, Citroen, Chicka en Melbourne
      Volg de blog over mijn dieren: http://kyracitroen.blogspot.nl/

Comment

er staan foto's op de facebook van Hareco van jonge grijze roodstaartjes van enkele weken oud nu weet ik natuurlijk niet of die van jou erbij zit, maar dan heb je in ieder geval al een indicatie hoe zijn nestjes eruit zien, om op te vreten hehhehe t is dat wij er nog niet uit zien watvoor tweede gaai er bij gaat komen en of het misschien niet een herplaatser moet gaan worden, anders ga je zo voor de bijl

Comment

Ik vind dat hier weer een ontzettend probleem van wordt gemaakt. Laten we het gezellig houden.

Mevrouw vraagt om wat foto's en die heeft ze gekregen. Dan is het toch opgelost.

Groeten,
          Jaap

Comment

Ja, precies, Bedankt!

Comment

Heel veel plezier alvast met je grijsje!
              Wat goed dat je wacht op een vogel van een betrouwbare winkel!
              Hopelijk gaat de tijd die je moet wachten SNEL voorbij!

Comment

Heel veel plezier met je grijsje! Ik heb aan je reacties over de kooi al wel gelezen dat je er heel begaan mee zal zijn en ik hoop dat als je het kleintje ziet over een paar weken dat alles er goed en wel uit ziet!

Comment

OOO... wat duurt het dan lang he, dat wachten.. voordat je die lieverd mag ophalen.
                  Ikzelf moet nog 3 weken wachten op mijn grasje en daar ben ik al ongeduldig van..haha..
                  Ik krijg gelukkig regelmatig een foto gemaild van de kweker.
                  Misschien wil Hareco dat ook voor jou doen? Is erg leuk..

Ik wens je veel geduld op het wachten.. haha.. en als ie er dan eenmaal is.... veel genieten!

Comment

Je kan natuurlijk afspraken maken met Hareco over het wel of niet bezoeken. Bij niet bezoeken kan je vast wel een overeenstemming vinden mbt foto's mailen.
                    Er zijn ook kwekers/winkels waar je je kuiken helemaal niet van te voren mag bezoeken omdat ze bang zijn voor ziektes. Dat kan ook nog en dan zie je je gaaitje ook niet vantevoren.

En dat je zegt anders neem ik m niet, daar bedoel je vast mee als hij tegen de afspraak in een teentje mist oid, maar daar bedoel je vast niet mee als zijn oogjes je niet aanstaan om maar een voorbeeld te noemen. (Soms schrijven we wat korter door de bocht dan we bedoelen.)

Succes met wachten en geniet van de voorpret.

Comment

Bedankt voor de reacties!

En ik bedoelde inderdaad met 'als het vogeltje niet bevalt gaat de koop niet door' dat er iets mis moet zijn met het vogeltje.
                      Niet als ik hem niet leuk vindt ofzo.

Het is soms zo lastig op te vatten hoe iemand iets bedoeld als je het leest.

In elk geval heb ik foto's gezien van het nestje en als ze over ongeveer een week bij de ouders worden gehaald (ze zijn dan 7 weken)
                      gaan ze meer foto's maken.

Dus ben heel benieuwd!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stefan77 Bekijk Berichten
                        vanaf nieuwkoop 3uur??
                        met het openbaar vervoer nog geen 2uur volgens mij.

maar goed, als dat te veel moeite is vraag ik me af hoe je dat gaat doen als je met het beestje naar een VOGELarts zou moeten (met vogels ga je liever niet naar een dierenarts) ...

IK zou in ieder geen dier aanschaffen zonder dat ik met eigen ogen heb gezien hoe hij/zij er bij zou zitten.
                        ja voor een hamster MISSCHIEN (ik hou totaal niet van hamsters), maar zeker niet voor een dier wat een leven mee gaat.
                        waar zit hier de knop ;vind ik niet leuk.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door chaaaahr Bekijk Berichten
                          Nou Stefan, wat jij vindt zal me een zorg zijn.

Ik weet dat ik goed voor mijn dieren zorg, dat kan ik met 100 procent zekerheid zeggen.
                          En als jij daar aan twijfelt omdat ik geen reis van 7 uur wil maken voor iets dat ik persoonlijk onzinnig vindt, dat is jou zorg.
                          Je kent me niet eens, je oordeelt snel.

Ik weet wat ik doe, en graag wil ik bij deze dit afsluiten, want het gaat nergens over.

Jij vindt dit, ik vindt dat, het is nu gewoon klaar.
                          Waar zit hier de knop dat vind ik niet leuk!

Julia
                          Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal.>>

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Strid Bekijk Berichten
                            OOO... wat duurt het dan lang he, dat wachten.. voordat je die lieverd mag ophalen.
                            Ikzelf moet nog 3 weken wachten op mijn grasje en daar ben ik al ongeduldig van..haha..
                            Ik krijg gelukkig regelmatig een foto gemaild van de kweker.
                            Misschien wil Hareco dat ook voor jou doen? Is erg leuk..

Ik wens je veel geduld op het wachten.. haha.. en als ie er dan eenmaal is.... veel genieten!
                            Hee Strid!
                            Spannend is het he!
                            Denk dat ik gewoon een afstreepkalender ga maken! haha
                            Maar voor jou is het al wat dichterbij!
                            Leuk hoor!

Comment

Wachten duurt lang. De maracana's hebben nog geen eitjes dus voor mij duurt het nog wel even.
                              Minni Micky Kimo

Comment

Ja wachten duurt lang, maar voorpret is ook erg leuk.
                                Ik geniet er gewoon van om alle dingetjes aan te schaffen en info te verzamelen..
                                Maar als er nog geen eitje is, duurt het inderdaad nog erg lang!
                                Succes met wachten! haha

Comment

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

Working...
                                X