Ads boven in topics

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kooi van Uli uitgebouwd....maar...

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Kooi van Uli uitgebouwd....maar...

Vandaag allemaal stokken etc gekocht en de kooi aan de buitenkant doorgebouwd ipv een speelboom. Nu heeft Uli net gegeten en nu bedenken we ons ineens dat de doek niet meer om de kooi past....aaaaargh we waren net zo lekker bezig geweest vandaag. Zit ik dan met 8 stokken die uitsteken. Nouja van de week maar een gaan brainstormen of we die takken op een stok ofzo kunnen monteren. Mocht iemand nog een idee hebben... Ik sta er open voor

Verstuurd van mijn LT30p met Tapatalk
    Bijgevoegde Bestanden
    Groetjes Marie-Louise en Kippie.

neem een grotere doek,een laken ofzo
    een oude overtrek kan je open knippen

Comment

ziet er mooi uit, maar waarom een doek? Is Uli dit gewend ofzo?
      Ik heb de kooi ook rondom uitgebreid en doe alleen aan de voorkant een katoenen doek vanwege de vroege ochtendzon die direct in de kooi schijnt. Heb geen gordijnen of zo.

Waarom stokken kopen als je deze gewoon in een bos kunt vinden?
      Woon je in een stad?

Comment

Tja ik heb zo een een originele doek die bij de kooi hoort,ik heb vannacht maar het klitteband niet vastgemaakt en er een extra handoek bijgehangen....ging best...ik heb het idee als de doek er niet pver gaat dat Uli constant probeert mijn aandacht te krijgen, een echte peuter...dusse.consequent eten,nog ff knuffelen en dan naar bed:-D
        @ria ik woon in den haag en een ritje naar de vogelkelder is dan snel gemaakt. Als we naar het bos moeten weet ik als stadsmens nieteens welke boom wat is.
        Groetjes Marie-Louise en Kippie.

Comment

Ads onder in topics

Collapse

Papegaaienforum wordt mede mogelijk gemaakt door:

Working...
        X